Østfold: Noen som skal til Våler?

Anbefalte innlegg

Som topic sier? Noen som har tenkt seg dit? Drar opp på Fredag 06/06 regner jeg med. Blir det kolonne? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal! : vinke :

 

x2 regner jeg med, hvis det ikke kommer noe helt uventet i veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt meg oppover!!

Må se ann om det blir lørdag og søndag eller kun en av dagene pga eksamner... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å kunne komme meg fra Fredrikstad klokka 17 på Fredag. Koslig det blir noen biler på rekke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg tar mg en tur og, har lyst og ta en tur på Bugrun en av dagene... Så får se hvem av dagene jeg drar til Våler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Våler! ;) Digg med kolonne da! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig lovt meg selv at jeg skulle ha med meg dette i år, men gutten vår blir ett år den helga, så da er ikke valget så vrient.. Men får prøve å få til en Østfold camp på Rudskogen kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar til bug run på fredagen :o Så får man se hva slags liv det blir, kansje jeg tar turen til våler lørdags natta : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å ta en tur å kikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, noen som har tenkt seg oppover torsdag kveld, eller tidlig fredag? Da hadde jeg vært interessert i og sitte på da dama må ha bilen. Er seff med og betaler bensin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde som sagt vært skøy med flere biler på slep. Hva med å dra fra Toys Fredag 06.06 Klokka 18? Da er vi vel på Våler rundt 21-22 tiden. Og da er det vel allerede litt liv på campen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer brått på lørdag i stede.. så hvis noen skal innover på lørdag så si ifra :D så kjører vi flere sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se hvem dag jeg drar på. Lurer litt på ideen om å kjøre på lørdag. Er vel bare søndag det er utstilling? Isåfall er det ikke umulig jeg drar lørdag morgen, og får med mye av lørdagen, og utstillingen på søndag. :)

 

Blir kanskje ei hei-dundranes kolonne hjem da??! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.