Anbefalte innlegg

Hva mener folket om å ordne et treff i bodø i løpet av sommeren.

Kanskje få lyd på hjul og bodø bil til og stille med litt demo.

Hva mener dere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på det jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere firma eller lignende vi kan prøve å få med.

Å hva synes dere om at vi prøver å få dette til ved city nord eller har dere andre alternativer. hadde vært kult om det hadde vært en annen plass en den kjedelige ved city nord. men kommer ikke på noen andre plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo søkt kommunen om å få lov å stå på torget.. Bodø motorhistoriske har jo vårmønstring på torget 24 mai, så skal vel ikke være helt umulig å få lov til det? :)

 

Og jeg er selvfølgelig med om jeg har kommet meg hjem fra ferie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt oppe ved turisthytta? På parkeringsplassen nedenfor eller helt oppe ved hytta(avhengig av hvor god plass man trenger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde være en plass hvor det er enkelt for "folk utenbys fra" å finne fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt oppe ved turisthytta? På parkeringsplassen nedenfor eller helt oppe ved hytta(avhengig av hvor god plass man trenger)

 

Støtter denne. Perfekt utsikt over byen, og mulighet til å grille hvis været tillater det : smil :

 

Kommer det folk utenbysfra så kan vi da vel alltids møte dem en plass og vise dem vei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne. Perfekt utsikt over byen, og mulighet til å grille hvis været tillater det : smil :

 

Kommer det folk utenbysfra så kan vi da vel alltids møte dem en plass og vise dem vei :)

 

Kan ikke du stikke innom Bjørn-Inge og høre hva han tror?

 

Hvis en skulle velge Turisthytta/Panoramasenteret så er det kjempelett å finne btw;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette, Jeg er med ;)

 

Planen er å ha bilen ferdig til ca 1 juni =)

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi prøve og få med bodø bil og høre om dem kan stille med noen go saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du stikke innom Bjørn-Inge og høre hva han tror?

 

Hvis en skulle velge Turisthytta/Panoramasenteret så er det kjempelett å finne btw;)

 

Det kan jeg vet du. Stikker innom i morgen og prater med ham.

Jeg vet han har sinnsykt mye å gjøre der borte for tiden, og han jobber til langt ut på kveld, men er jo verdt et forsøk :)

 

EDIT:

Jeg er forresten på ferie fra 20 mai til 10 juni.. så om det blir mellom de datoene så kommer jeg selvfølgelig til å bli veldig fornærma.. og kreve masse bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi prøve og få med bodø bil og høre om dem kan stille med noen go saker.

 

Det hadde jo vært en tanke. Vi har jo et par stk i klubben som jobber der borte.. kanskje de kunne ymtet frempå litt for oss? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du stikke innom Bjørn-Inge og høre hva han tror?

 

Hvis en skulle velge Turisthytta/Panoramasenteret så er det kjempelett å finne btw;)

 

Han har jo har jo kjøpt seg en ganske spesiell VAG så det hadde jo vært litt artig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pratet med Bjørn Inge nå, og han er med såfremst det ikke kræsjer med noen av de andre arrangementene han skal delta på :)

 

Han var ikke så gira på å være oppe ved turisthytta pga grusvei og noen andre småting, men vi klarer da vel å finne en annen plass enn turisthytta hvor vi kan stå på asfalt?

Saltstraumen f.eks? eller blir det for langt for folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt poeng med å ha det i byen var at vi kunne greie og reklamere for klubben og kanskje få flere medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er så veldig sugen på å stå og råne midt nedi byen, men om det blir løsningen dukker jeg vel opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke midt i byen. men i nærheten. men kom med forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er så veldig sugen på å stå og råne midt nedi byen, men om det blir løsningen dukker jeg vel opp...

 

Skjønner hva du mener, og er forsåvidt enig.

 

Jeg ser for meg at å være på parkeringen til City Nord eller til Nordlandshallen vil være en grei løsning:)

Et annet alternativ er jo parkeringen til Rapp, eller på Rønvikleira, bak Vegvesenet osv.

Er jo også greit med plass ved NNS(Gilde) i Bodøsjøen og ved Bodø Glass og Ramme(rett over Nor Cargo) ned på havna.:)

 

Trikset er vel å finne en plass der en kan samle alt fra 10 til 100biler uten at det blir trangt, og samtidig finne et sted som ikke ligger midt i bebyggelsen.

 

Bare så det er sagt, jeg blir ikke med på noe som omhandler sure 240/740 som prøver å svi gummi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Jeg tenkte ikke på noe "hvem greier å svi mest gummi" men treffes stille ut biler og hvis været sier så grillig.

Kanskje hvis bodø bil er villig komme med noen av deres biler for utstillig eventuelt prøvekjøre for dem som er innteresert i ny bil. Prøver bare å få til noe mere en kveldene på peppes og slikt.

Og kanskje rekutere flere vag folk i området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Jeg tenkte ikke på noe "hvem greier å svi mest gummi" men treffes stille ut biler og hvis været sier så grillig.

Kanskje hvis bodø bil er villig komme med noen av deres biler for utstillig eventuelt prøvekjøre for dem som er innteresert i ny bil. Prøver bare å få til noe mere en kveldene på peppes og slikt.

Og kanskje rekutere flere vag folk i området.

 

Da er vi "on the same page":)

 

Jeg ser nesten for meg at Bjørn-Inge er interessert i noe alà Max Power, og det er jo absolutt en mulighet, men hvor stort skal vi tenke her?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Bjørn Inge tenker så stort som et max power treff, det arrangerer hen selv i sommer (vel og merke uten max power..)

Sure traktorer som svir gummi er selvfølgelig no-no:fy:.. og kommer det noen som er lei av dekkene sine og absolutt vil svi dem bort, så er det ikke verre enn å bare vise dem bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.