Vest: Sogn & Fjordane: Synspunkt Street League Førde

Anbefalte innlegg

Her kan dåkke komme med synspunkt på Street League som var i Førde Lørdag 10Mai:

 

Eg personleg synest det var topp eg, litt problem må en rekne med når det er første gang det blir arrangert.

All ere til dei som drar i gang dette, håper det har gjort meirsmak til arr. so dette kan bli tradisjon.

Kansje neste år blir det 402m med kjøringa snudd andre vegen? so skulle en hatt tavle so alle hadde fått sett talla og speaker hatt litt meir info om bilane som sto til start å litt info om desse.... men dette kommer nok til å komme neste gang.... nok en gang en stor aplaus til dei som kjørte dette i gang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette var bra jeg til å vere første gang jeg. Selv om ikke alt gikk som det skulle. Tenker da på info om bilene og eier/kjører ut til publikummet.

Kansje ikke det beste utstyert med tanke på publikummet da men. Tenker da på tidtavle og det der.

Men nå var det jo ca 1400 tilskuere og det må jo vere bra.

Håper det kan bli mere av det her.

Kan legge til at http://www.nmksunnfjord.no/ fikk inn oppunder 100 tusen, så da blir det vel mer utvikling av klubben:)

 

Her er litt info henta frå nmksunnfjord siner heimesider:

 

Vinner kennet mo, mitsubitsi lancer evolution beste tid 8,7 sekund

andreplass thomas gauteplass ford sierra cosworth beste tid 8,8 sekund

tredjeplass henrik igeland subaru impreza gt. beste tid 8,7 sekund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Thomas Aase med sin lett modda BMW 327 E30 med 8,0 på 201m

Motor å bil bygget av Kimmit Sport http://www.ksr.as

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde nest beste tid på 8.5 og måtte desverre bryte pga gir problem, fekk han ikkje i 1 eller 2 gir. så da gjekk kennet mo videre og vann. gratulerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde nest beste tid på 8.5 og måtte desverre bryte pga gir problem, fekk han ikkje i 1 eller 2 gir. så da gjekk kennet mo videre og vann. gratulerer.

 

Her er vel og motor bygget av KSR, og bil Bygget av Robert Aase

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg syns også det var ein veldig bra dag og det fine været gjorde nok også sitt til at det kom so mangen som det gjorde.

Er heilt einig at det var litt lite info frå speaker om bilane/sjåførane. Det burde vel også vert eit betre tidtakings system som kunne vise hundre delar for å lettare skilje bilane.

Kva med å få slutt hastigheten også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.