Vestfold: noen i horten med vagcom som vil tjene ei flaske vin?

Anbefalte innlegg

: vinke :skulle gjerne ha lest ut feilkoder på audien min, om noen i horten har mulighet??

ligger ei flaske vin å roper : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cato er en dranker av de store, men tror du får bedre napp med kyllingfiléer.. :P

 

Sorry Cato, måtte bare.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. ok.. en vin å et par kyllingfilèer da :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativet ditt er å ta en 20-minutters tur... Så kan jeg fikse det for deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, en som fikk lyst på vin ja.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativet ditt er å ta en 20-minutters tur... Så kan jeg fikse det for deg ;)

 

begynner å bli så oppgitt over den bilen nå at er ikke umulig jeg hiver den på henger å drar den med meg : vinke :

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å kapre tråden eller noe, men er det muligheter for å komme innom med en Audi 100 C4 og få sletta/sjekka litt, Skotner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aleksander: Får du ikke kontakt med noen andre, kan du også prøve å godsnakke litt med gutta på Møller i Horten, tar du det med delelager-Jon først er det mulig du kan få de til å scanne bilen din! (Kanskje litt problem siden bilen ikke er bevegelig?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aleksander: Får du ikke kontakt med noen andre, kan du også prøve å godsnakke litt med gutta på Møller i Horten, tar du det med delelager-Jon først er det mulig du kan få de til å scanne bilen din! (Kanskje litt problem siden bilen ikke er bevegelig?)

 

snakka litt med jon igår, og var mulig di hadde en der som hadde en jeg kunne få låne :) takk for tipset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så kan jeg se på det for deg uten en flaske vin jeg altså, er ikke noen stor vindrikker.. hehe.. Er ikke din som står på låven oppe ved Bakkenteigen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så kan jeg se på det for deg uten en flaske vin jeg altså, er ikke noen stor vindrikker.. hehe.. Er ikke din som står på låven oppe ved Bakkenteigen?

 

har øl å da :)

jepp er min som står på gården der. er det deg jeg kjøpte slanger å rør av for en tid tilbake?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har øl å da :)

jepp er min som står på gården der. er det deg jeg kjøpte slanger å rør av for en tid tilbake?

Er nok ikke meg det nei. Men dama til en kompis driver å styrer med en hest oppe der, og så hadde han sett en bil som det visstnok ble bygget noe heftig til motor i (hehe), som passet bra med din;) Så har ikke sett den med egne øyne en gang jeg. Men kjører jo forbi der minst to ganger hver dag da, i tillegg til at jeg bor nederst i bakken, så du kan jo bare sende en mld en dag så stikker jeg opp:) mob 92230150

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke meg det nei. Men dama til en kompis driver å styrer med en hest oppe der, og så hadde han sett en bil som det visstnok ble bygget noe heftig til motor i (hehe), som passet bra med din;) Så har ikke sett den med egne øyne en gang jeg. Men kjører jo forbi der minst to ganger hver dag da, i tillegg til at jeg bor nederst i bakken, så du kan jo bare sende en mld en dag så stikker jeg opp:) mob 92230150

 

heftig å heftig.. hehe.. er ikke no store greier i forhold til mye annet, men er nok mer en jeg klarer å håndtere :)

skal ha ut kasse å bytte trigger pinne idag, så om det ikke skjer noe da så slår jeg på tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen går som en katt den nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.