Anbefalte innlegg

Vi satt og diskuterte litt løst i dag om hva vi skulle gjøre fremover og til neste sesong.

 

blandt annet:

 

Bedrifts møter:

 

- Bilpleie senteret

- Sannes & Co

 

Andre ting:

 

- VACN Autoslalom, leie av bane på årabrot.

- Paintball på Hagland.

- Go Kart.

- Tyskland tur?

 

Ble også ytret ønske om vi skulle ha møter andre plasser enn Peppes, peppes passer jo egentlig greit om vinteren.. men vi fyllte opp kroken vi hadde i kveld rimelig godt, og viss interessen øker så burde vi funnet ny plass. Helst en varm plass inne på vinterstid og ute i sommersesongen selfølgelig.

 

Burde vi hatt mer enn 1 møte pr mnd? Jeg hadde vært intressert i å hatt 2 møter pr mnd.

 

Alle som har mulighet bør komme seg på forumet, da dette er den letteste plassen å oppdatere termin listene istede for å bruke jungel telegrafen så gi beskjed til de som har internett men ikke bruker disse sidene.

 

Kom med forslag og meninger, men hold denne tråden saklig slik at det ikke blir like mye rot som i den andre tråden.

 

Mvh.

Glenn Ove.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor møtene skal befinne sted er beskrevet i et egen tråd så det tar vi ikke opp her !

 

Av bedriftsmøter kan jeg sikkert ordne div.avtaler på f.eks Ais/Meca eventuelt lakkering(dette gjør vel alle svart anyway:p)

Kanskje noe annet også......Men er mest interesert i å høre hva folket har på hjertet angående dette ?

 

Er jo ingen tvil om at johs lunde gir oss gode priser på dekk.... Så får min del så er det ikke så mye å lure på hvor jeg skal handle dekk neste gang......

 

Tror nok 1 møte per/mnd er nok da det har lett for å bli "dårlige" møter......

 

En reise hadde vært på sin plass i f.eks begynnelsen av året.... Her er jeg åpen får forslag... Kommer sikkert en hel del med forslag......

 

Synes også det burde blitt arrangert en fest i nærmeste framtid jeg.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoslalom og/eller gokart på Årabrot er absolutt interesant... Gokart er det bare å avtale med han som leier ut, autoslalom er nok noe mer jobb å få til men bør absolutt være mulig i samarbeid med NAF eller noe...

 

Jeg synes også vi bør raskt ta avgjørelse om vi skal ha treff neste år eller ikke. Dersom ja synes jeg vi bør prøve å ha autoslalom i sammenheng med det! Jeg synes absolutt vi bør prøve å få arrangert ett skikkelig treff neste sesong, men dette krever at vi får med nok folk som gidder å gjøre noe!

 

Essentur er det sikkert bare å hoppe på for de som ønsker, er jo allerede endel fra klubben som skal. Ikke aktuelt for min del, men for de som er interesert i dette er det sikkert best å kontakte Fridtjov som muligens kommer til å reise.

 

Paintball må dere bare arrangere dersom en gjeng ønsker dette, men igjen ikke aktuelt for min del.

 

1 eller 2 møter i mnd har vært diskutert før og jeg tror konklusjonen på dette var at 1 møte er nok. Vi har hele året slitt nok med å få folk til å komme 1 gang i mnd, 2 stk blir nok enda vanskligere. Tror vi bør fortsette med 1 møte i mnd og evt heller ha "ekstra arrangement" utenom dette, f.eks. paintball, bedriftsbesøk, fest o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder treff og autoslalom, kunne vi hatt ett møte snart for dem som er interessert i å delta med å gjennomføre dette?

Jeg ville gjerne hatt litt info om hva som må til og hvordan det gikk sist gang. kanskje vi burde hatt noe snart nå som Fridtjov er hjemme?

 

Hadde vært bra med en avtale med AIS. er ofte der og handler deler. men bruker også Mekonomen.

 

Lakkering, det hadde vært kjekt å fått til en skikkelig å bra avtale med noen flinke folk som gjør en god jobb! jeg har allerede 2 firmaer som maler sort i alle nyanser for meg.

 

Fest er man somregel med på! ;)

 

Så var det pengene til en Tyskland tur da? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte me daglig leder på sannesen og han virket positiv te et sannes besøk.

se litt på ny bil og kankje litt prøve kjøring.

fikk lagt ut de lappene også. ligger foran kunde mottakerne

 

 

lokalagsmøte på vegkroa i aksdal?????

det neste e vell råning utforbi shellen?

aksdal blir det samma som markede for meg! :(

 

møte på big horn steak hous hadde vert fint!!!

litt dårlig plass men jævla go mat!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BHS er det vell sannsynligvis 0% sjangs for at det blir :)

 

Hva er det som er så galt med kroa på Aksdal da? Er jo tross alt bare snakk om ett sted å møtes som helst bør ha OK parkeringsmuligheter : rolleyes Jeg skal ihvertfall overleve med "rånestempelet", dersom vi skulle få det bare for å hatt møtene der ;)

 

Det er selvsagt ikke ett must at lokalene må ha mat... så dersom noen har muilgheter å låne noe via jobben er det også veldig aktuelt. Ideelt sett skulle vi selvsagt ha leid noe, men dette er desverre ikke gratis og jeg tviler på at så mange er med på å betale noe for dette. Måtte isåfall vært i kombinasjon med verkstedslokaler og muligheter for mekking... men dette blir nok mer enn drøm enn virklighet er jeg redd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stoooort mekke lokale med bukk hadde vært konge : ja :

 

Bra at du fikk lagt ut lappene Richard :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om fremtiden kan være reddet , viss oppmøte holder seg slik det var i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte igår ja.... Virker lovende dette for framtiden!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Richard H. Røthe

lokalagsmøte på vegkroa i aksdal?????

det neste e vell råning utforbi shellen?

aksdal blir det samma som markede for meg! :(

 

møte på big horn steak hous hadde vert fint!!!

litt dårlig plass men jævla go mat!!!:)

 

men å møte 20 stk "unggutter" på big horn som er en dyr/fin resturant for å snakke bil..... det blir liksom ikke harry ? ;)

 

Vel.... det blir vel orden på det !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erling Olsen

men å møte 20 stk "unggutter" på big horn som er en dyr/fin resturant for å snakke bil..... det blir liksom ikke harry ? ;)

 

Vel.... det blir vel orden på det !!

 

 

ikkje så harry som å møte på shellen i aksdal!;)

men men det var mer ment som en liten spøk:) ikkje akkurat rette plassen nei me tanke på sitte plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, da er snart ett nytt møte på trappene, Torsdag 4 November! kl 19.30

 

skulle vi satt opp en diskusjonsliste over videre utvikling av lokallaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor blir møtet denne gangen da? peppes igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes kl 19.30 førstkommende torsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

peppes ja, glemte og nevne det... men som sagt...

skulle vi satt opp noe liste over emner vi gjerne skulle ha diskutert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ,dag stian å arve komme iallefall.....

 

Hvor lenge pleier møtene å vara ? Hmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SÅ lenge vi gidder å sitte der.... +- klokka 22.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... travelt på jobb for tiden..... trenger all søvn jeg kan få ;)

 

geir (g60synchro) blir med også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.