Hvor kjøper dere bilpleieprodukter?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal handle inn litt bilpleieprodukter. Helst Autoglym og Meguiars, men hvilke butikker er det som selger dette rimeligst? Bor i Trondheim.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars bruker jeg å handle på CD Bildeler på Stjørdal. Godsnakker litt med Ragnar der så får du god pris ;)

Ellers selger vel K2000 i Trondheim Meguiars produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Hva med Autoglym? Må ha skinnrens ASAP :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller selger det( Har medlemsrabatt der)

Og så lurer jeg på om ikke Torshov hadde litt AG produkter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tro hvor det er billigst i såfall.. Kan stikke innom torshov på lade en tur først da å se :) Men anyways, takk for svarene :)

 

Har ikke fått det jævla medlemsskapskortet enda så får ikke brukt det.. Spiller ikke så stor rolle på en hundrings uansett men.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov på Lade og Tiller har AG produkter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tro hvor det er billigst i såfall.. Kan stikke innom torshov på lade en tur først da å se :) Men anyways, takk for svarene :)

 

Har ikke fått det jævla medlemsskapskortet enda så får ikke brukt det.. Spiller ikke så stor rolle på en hundrings uansett men.. :P

 

Handlet en del på Bilxtra både i Kristiansund og Molde, ingen problemer å få rabatter der når jeg hadde med utskrift fra profilsiden min som viser navn og medlemsnummer.

Dette bør fungere for deg også, hvis ikke er det bare å handle en annen plass;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på toshov på lade å kjøpte. Meget godt utvalg der :)

 

Har handlet fra autogeek før, meget fornøyd. Men forunderlig at de ikke har AG, de har jo alt annet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på toshov på lade å kjøpte. Meget godt utvalg der :)

 

Har handlet fra autogeek før, meget fornøyd. Men forunderlig at de ikke har AG, de har jo alt annet..

 

Autoglym har aldrig vært veldig pop i USA, mest pga. pris.

I og med at AG er engelsk må jo amerikanerne betale litt for importen, og da kjøper de heller Meguiar´s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt Autogeek et par ganger, men vurderer å bruke et annet firma neste gang pga. mye kluss og en stk teit kundebehandler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen store forhandlere slik som autogeek i storbritania da, som sender til norge?

 

Er ikke sånn overlegent fornøyd med Autogeek jeg heller nei.. Slett kundebehandling der..

 

Skal sjekke scandicshine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen store forhandlere slik som autogeek i storbritania da, som sender til norge?

 

Er ikke sånn overlegent fornøyd med Autogeek jeg heller nei.. Slett kundebehandling der..

 

Skal sjekke scandicshine :)

 

elitecarcare.co.uk

cleanyourcar.co.uk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

 

Fordelen med å handle på ebay er at det er lettere å få det tollfritt inn :P Sier ikke at jeg har gjort det men ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.