Anbefalte innlegg

De av dere som møtte opp på forrige treff, fikk sikkert med dere at vi planlegger et julebord for Østfold lokallag. Dere som ikke møtte får infoen her!

 

Først av alt må vi finne et lokale, men da må vi også vite hvor mange vi kan regne med kommer. Først og fremst er det tenkt å ha det i Fredrikstad/Sarpsborg området pga lettere tilgang til bord/stoler og mat som vi står for.

 

Kort info :

 

Tidspunkt : månedsskifte november/desember, fredag eller lørdag.

 

For : Alle medlemmer med følge, 100kr pr pers. inkl mat. Drikke må dere stå for selv!

 

Det blir også bindende påmelding!

 

 

Hva mener dere om dette ? Gi en tilbakemelding så vi kan anslå et antall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig usikkert med meg, da jeg aldri vet om jeg er på jobb, hvor lang tid blir påmeldingsfristen?

 

Magne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Magne !

 

Hvor lang tid vet vi desverre ikke helt enda, må finne et lokale først. Der vi skulle være, passet det desverre ikke, så vi må finne noe annet. Satser på at det ordner seg! Info om dette kommer så fort vi vet noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AVLYST!

 

Pga liten respons dropper vi planene om et julebord for denne gang. Vi satser heller på å ta en samling på en pizza resturant eller noe lignende isteden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.