Anbefalte innlegg

Noen som har 14" felger til en 1996 caddy liggende i Agder? Stål/alu/utseenede er av mindre betydning...

Send PM!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg har noen 14` liggende med ok dekk, originalt stått på en Vento så på en 85 caddy, vil tro det er samme boltsirkel som du trenger...??

er vel originale VW lettmetallfelger, kan sikkert ta et bilde av dem senere.

l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg har noen 14` liggende med ok dekk, originalt stått på en Vento så på en 85 caddy, vil tro det er samme boltsirkel som du trenger...??

er vel originale VW lettmetallfelger, kan sikkert ta et bilde av dem senere.

l

 

Alt er av interesse, men er egentlig bare felger jeg trenger.. Er vel samme boltsirkel ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en mail adresse så kan jeg ta bilde når jeg kommer hjem å sende til deg så kan du jo se om det er interessant.

tror forresten også jeg har noen løse stålfelger en plass, må sjekke dette og muligens det bare er 13, ble litt usikker nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende diverse felger, både stål og aluminium, med boltsirkel 4x100. Alt har stått på Golf 1/2...vet ikke om det passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.