Tips til dere med Swirls på instrumentene/cdspiller

Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg kjøpte display ripefjerner fra Clas ohlson i forrige uke.. kosta jo tross allt bare 35 kr, brukte den på mobilen, fjerna så å si alle ripene der,

 

Så når jeg kjørte hjem idag så la jeg jo merke til att displayet på cdspilleren min er ganske ripete, instrumentene og!

 

Så da tenkte jeg,, hmm hvorfor ikke, Klinte på en stripe og "polerte" displayet og instrumentene i S4`en.

Fjernet alle Swirls`ene og små ripene i både displayet til cdspilleren og instrumentet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

jeg kjøpte display ripefjerner fra Clas ohlson i forrige uke.. kosta jo tross allt bare 35 kr, brukte den på mobilen, fjerna så å si alle ripene der,

 

Så når jeg kjørte hjem idag så la jeg jo merke til att displayet på cdspilleren min er ganske ripete, instrumentene og!

 

Så da tenkte jeg,, hmm hvorfor ikke, Klinte på en stripe og "polerte" displayet og instrumentene i S4`en.

Fjernet alle Swirls`ene og små ripene i både displayet til cdspilleren og instrumentet.

 

Takker for tipset! Dette skal prøves på telefonen, instrument displayet i bilen, pianolakk listene i bilen og diverse andre steder...:P

 

Brukte du påføringspad eller bare en klut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt tips! :)

Dennis; Si ifra hvordan det fungerer på pianolakklistene i A3en.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset! Dette skal prøves på telefonen, instrument displayet i bilen, pianolakk listene i bilen og diverse andre steder...:P

 

Brukte du påføringspad eller bare en klut?

 

Fulgte med en liten bomullsklut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før :

IMAG0020.jpg

 

Her så ser dere en ganske grei ripe på 1.5 cm som jeg klarte å fjerne med produktet!

Nederst på sjermen :)

 

IMAG0021.jpg

 

Etter :

IMAG0024.jpg

IMAG0025.jpg

 

tatt med mobilkamera.. men det var utrolig ripete :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt tips! :)

Dennis; Si ifra hvordan det fungerer på pianolakklistene i A3en.. :)

 

Will do, skal bestille noen forskjellige ting derfra snart. Blant annet den poleringsmaskin folk herinde roser så mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.