#1 Skrevet Mai 18, 2008 Flere som skal innover eller? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112573 Innkjøring begynner 11 så om vi reiser kl 10 fra Shell på Gran burde det være kurant. Og om noen nærmere Oslo skal være med så kan de bare henge se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2008 skal muligens innover...mange andre som skal innover eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 skal muligens innover...mange andre som skal innover eller?? Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. ok den er grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 jeg er med:) hvor blir det vask ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2008 Vi forventer like lang kolonne når dere kommer til oss som når vi kom til dere sist;) så bare og skarpe sammen 20-25 biler: smil : Sees på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2008 Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. Hei, blir uten internett i ett par dager. gidder du å sende en melding om når vi drar ell?? Tlf: 97682559 Mvh Steinar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2008 jeg er med:) hvor blir det vask ? Det satset jeg på. Tja, litt usikker. Lite selvvaskeanlegg fra vår kant såvidt jeg husker. Den jeg kommer på er Esso Nittedal så burde kanskje ta den? Vi forventer like lang kolonne når dere kommer til oss som når vi kom til dere sist;) så bare og skarpe sammen 20-25 biler: smil : Sees på lørdag He,he. Ja, det skjer nok... Hei, blir uten internett i ett par dager. gidder du å sende en melding om når vi drar ell?? Tlf: 97682559 Mvh Steinar Tror vi sier 9.30 jeg så har vi litt god tid til å vaske og sånn. Oki, svarer du ikke mer her får du mld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...