Hadeland: Kollone til treff hos Oslo Lokallag lørdag 31/5

Anbefalte innlegg

skal muligens innover...mange andre som skal innover eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal muligens innover...mange andre som skal innover eller??

 

Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. :)

 

ok den er grei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med:) hvor blir det vask ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi forventer like lang kolonne når dere kommer til oss som når vi kom til dere sist;) så bare og skarpe sammen 20-25 biler: smil :

 

Sees på lørdag

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ik som det er så mange, men mulig det blir litt før pga vasking, kan si ifra. :)

 

Hei, blir uten internett i ett par dager. gidder du å sende en melding om når vi drar ell?? Tlf: 97682559

 

Mvh Steinar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med:) hvor blir det vask ?

 

Det satset jeg på. ;)

 

Tja, litt usikker. Lite selvvaskeanlegg fra vår kant såvidt jeg husker. Den jeg kommer på er Esso Nittedal så burde kanskje ta den?

 

 

 

Vi forventer like lang kolonne når dere kommer til oss som når vi kom til dere sist;) så bare og skarpe sammen 20-25 biler: smil :

 

Sees på lørdag

 

: vinke :

 

He,he. Ja, det skjer nok... ;)

 

 

Hei, blir uten internett i ett par dager. gidder du å sende en melding om når vi drar ell?? Tlf: 97682559

 

Mvh Steinar

 

Tror vi sier 9.30 jeg så har vi litt god tid til å vaske og sånn. Oki, svarer du ikke mer her får du mld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.