#1 Skrevet Mai 18, 2008 Noen som ønsker et treff i nærmeste framtid ? Forrige treff var på Levanger, så eventuelt om dette treffet kan være på Steinkjer ? Så flere fra nord kanskje blir med. Kom gjerne med innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2008 Jeg og Jan G snakka om at vi kansje skulle hatt et treff før Våler..... , så hva med Lørdag den 31 mai ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2008 Skulle gjerne vært me på lørdag, men:P fredag 30mai hadde passet bedre. Men selvfølgelig, passer det for folk flest på lørdagen så er det jo bare å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 Fredag går også bra for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Kjempebra:) noen flere som kommer ? Vært arti me mazda å ford treff å selvfølgelig:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 Har var det interesse for treff ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 Kunne ha tatt en tur og representert Sør-trøndelag, men den helga er jeg borte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2008 hehe da bli det værre:P Men er det ingen andre som kunne tenkt seg å bli med altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2008 kunne vel vært interesant med et treff ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2008 Hadde vært artig å tatt seg en tur, aldri vært så langt nord jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2008 Moro med treff! Du har vært på verdaln da Aleksander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2008 Men det må ikke kræsje med Vømmølfestivalen på lørdagen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2008 d e snakk om fredag den 30mai. Ska vel itj legg d samtidi som vømmeln ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2008 Kunne tatt det i 19 tiden den 30 mai? Jeg tar med meg rutemerker å skiltplater om det er noen som trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2008 yes, høres bra ut.. to til mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2008 Og jeg tar med meg kalendere hvis noen mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 23, 2008 Moro med treff! Du har vært på verdaln da Aleksander Hehe, javisst.. Men var det ikke snakk om Steinkjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2008 Minner om treff på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2008 Får dessverre ikke vært med da vi skal gjøre istand fiskeplassen til elva åpner for fiske natt til søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 28, 2008 Minner om treff på fredag Som e kor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 28, 2008 Gråmyra kl 19.00 bare å ta seg en tur Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 28, 2008 Da får faktisk æ å te å vårrå me, me Corradon, som får jomfruturen i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg skal nok få tatt turen ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 31, 2008 Ble jo et bra treff i går ,bra oppmøte Noen som tok noen bilder, jeg glemte det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 1, 2008 bra treff ja ! Men bilder ble det dålig med:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...