Anbefalte innlegg

Blir det treff på gråmyra idag kl 19 eller ikke?? jeg kommer hvis det blir!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

farsken skal jeg også ta en tur da tro?? hmmm isåfall må jeg starte strax å kjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

farsken skal jeg også ta en tur da tro?? hmmm isåfall må jeg starte strax å kjøre

 

begynn å kjør;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke kjennt i området..fint hvis man kunne fått et nr til noen der for eventuell veforklaring:P

Kan sendes på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte på Steinkjer SHELL FIGGA i sørenden av steinkjer kl 18:00 kjøre sammen til levang.

Har med ett nytt medlem idag med fet a4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig for å kjøre sammen til gråmyra ;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter ønske fra andre medlemme i lokallaget, ser man at det er behov for et lokallags/styremøte med valg av sentrale personer. Vennligst kom med forslag om en dato innen utgangen av måneden, og tenk litt på hvem som ønskes valgt til hvilke posisjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom deswerre noe i veien så kom meg ikke ivej på fredag:( mn kan ha hvert greit med et møte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det virka for at gruppa på treffet ble litt delt, det var jo egentlig litt kjedelig da. Neste gang kan vi vel prøve å være alle mer samla ? :) Ble det forresten tatt no bilder Kopperud ? :)

 

ellers var det jo et bra treff, med den vanlige pratinga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter ønske fra andre medlemme i lokallaget, ser man at det er behov for et lokallags/styremøte med valg av sentrale personer. Vennligst kom med forslag om en dato innen utgangen av måneden, og tenk litt på hvem som ønskes valgt til hvilke posisjoner.

 

Glimrende forslag Olav..

Spørsmålet mitt her er om du i det heletatt husker at du skrev dette innlegget?:P

Forøvrig kan det nevnes at Olav hadde inntatt en hel flaske (0,7l) med sterkere sort før kl 12 og sovna på sofan før vi skulle dra på byen: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det virka for at gruppa på treffet ble litt delt, det var jo egentlig litt kjedelig da. Neste gang kan vi vel prøve å være alle mer samla ? :) Ble det forresten tatt no bilder Kopperud ? :)

 

ellers var det jo et bra treff, med den vanlige pratinga :)

 

Ble tatt ett par fine bilder ja... skal se om ikke æ får lagt inn noen iløpet av kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ble det av bildene ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ble det av bildene ? :)

 

Ser du de ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det enda ikke har kommet noen forslag for dato til neste møte, så foreslår jeg neste fredag den 24/10. kl. 19.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det enda ikke har kommet noen forslag for dato til neste møte, så foreslår jeg neste fredag den 24/10. kl. 19.00.

 

Hvor skal det være da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du de ikke? :)

 

Her kommer ett par bilder da vettu...

2.jpg

1.jpg

3.jpg

4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår Gråmyra til dette treffet også. Men dere må nå gjerne komme med andre forslag.

Også haddet det vært fint om vi kunne brukt treffet som et styremøte og fått organisert et valg av personer til sentrale stillinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår Gråmyra til dette treffet også. Men dere må nå gjerne komme med andre forslag.

Også haddet det vært fint om vi kunne brukt treffet som et styremøte og fått organisert et valg av personer til sentrale stillinger.

 

Støtter denne tråden!!

skulle samlet alle så fikk tak i noen som brenner for dette, synes det er alt for lite som skjer i området vårres, er gira på at ting skal skje og at vi kan samles gjennom vintern og ha kjøredager osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen får jeg hvertfall IKKE til å komme, da jeg reiser på Nordsjøen på onsdag. Blir borte i 14 dager sikkert, så jeg får prøve å få med meg neste treff da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ingen har kommet med noen innvendinger mot dato for treffet håper jeg en del møter opp i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det var noen som møtte opp, men jeg var på vei ihvertfall. Helt til jeg punkterte. Dekkskummet tøyt ut igjen å reservedekket passet ikke :S Så jeg fikk ikke anledning til å møte opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.