Anbefalte innlegg

Noen som skal til mo?

Evt. kanskje et lite treff i helga hvis ikke? Hvis ikke blir det random storfyll. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... storfyll er jo ikke det verste... i helgen passer fint for noen av i sør trøndelag,o dere ønsker besøk av oss vertfall? Så kan vi se hva vi får til:) Noen flere i sør som blir med kansje,his nortrønderne vil ha besøk ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om det er meldt cab vær til helga. Så da er iallefall jeg med dønn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... var noe med det å ja;) men for min del har det ikke noe betydning,er det dårlig vær kan vertfall vi bruke a4 istee:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... var noe med det å ja;) men for min del har det ikke noe betydning,er det dårlig vær kan vertfall vi bruke a4 istee:)

Er ikke like kult å komme på treff med touran føler jeg :P Leie prøveskilt på coupe'n er ikke noe alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være kjip ;) men tror nok mange vil holde hus i mo i rana distriktet i helga :D ACR!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er det ja;) og helgen etterpå er det vel selbu festival,hvis jeg ikke husker mye feil og da er vel de fleste der;) vertfall jeg !!!;)

Touran er da ikke dårlige biler det ;) kansje ikke det samme,men er jo sosialt om ikke anent:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være kjip ;) men tror nok mange vil holde hus i mo i rana distriktet i helga :D ACR!!!

Da får evt jeg å Jeanette hyse rundt alene i hver vår cab da. hehe

Har lyst til ACR, men pga sen planlegging frykter jeg at det blir et stort problem med soveplass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får evt jeg å Jeanette hyse rundt alene i hver vår cab da. hehe

Har lyst til ACR, men pga sen planlegging frykter jeg at det blir et stort problem med soveplass.

er med på den jeg!!!! regn eller ikke regn:P hehehe.... blir ikke acr på meg: bh :

skal på ferie til lofotn helgen etterpå så gidder ikke to turer nordover:P koster penger gjør det :P hehehe

overnatting....hmmm hvamed telt da?? ikke det verste det om du tar med deg rettlig underlag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på den jeg!!!! regn eller ikke regn:P hehehe.... blir ikke acr på meg: bh :

skal på ferie til lofotn helgen etterpå så gidder ikke to turer nordover:P koster penger gjør det :P hehehe

overnatting....hmmm hvamed telt da?? ikke det verste det om du tar med deg rettlig underlag ;)

Hm, får se hva det blir. Er sliten etter helga enda. Så vet ikke hvordan det blir.

Kan hende jeg ender opp i levanger i helga. Ting vil vise seg. Men hvis noen er med på et lite treff på evt fredag. Så stiller jeg nok gledelig opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men da er vi to som er slitene;) hehe... yess yess den er god;) kauk ut da,når dere finner ut hva det blir til;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ bli med :-)))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ bli med :-)))

Må da gå ann å få lurt med noen flere : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall opp til ACR. Starter oppover torsdagskvell, å skal ligge på banen under treffet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til verdal og levanger i morra.

Men blir å kjøre touran. Så ingen legger nok merke til meg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med seier i sveise konkuransen Sven Erling :),eller "Svein E" som det stod i avisa :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mange som vet de skal til Trondheim 11 juli eller ?

har fiksa meg fri den dagen, så jeg drar, håper på å få med meg Sjefen på Bilsentret Namsos og en selger til derifra, så noen ny biler blir med. De var vist gira på å melde seg inn i samme slengen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke aktuelt å ta seg fri for min del iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med seier i sveise konkuransen Sven Erling :),eller "Svein E" som det stod i avisa :D

Takk takk ;p akergutta ble pwnda. Hehe

Selbu til helga da folkens? Kjører touran med madrass til erstatning av bakseter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja grattis med sveisen ja gutt :P

Skal du være med til trondheim du eller ?

(BTW. trenger rutemerker ja.. noen som kan sende dem i posten eller ??)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uvisst hva jeg skal. er så lenge til :P

Først å fremst må jeg overleve ei helg på selbu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere som jeg ikke kjenner, ser en sølvgrå touran med vwaudi-club logoer. Så må dere no bare si hei. :):full:

Hvis jeg ikke sover inni så :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

Broder'n drar oxo :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ca en måned siden sitt treff og spørsmålet kommer igjen:P Noen som kunne tenkt seg et lokallagstreff ? Eventuelt hvor og når det passer ? Tenkte kanskje på først kommende helg hvis det passer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.