#51 Skrevet Juli 1, 2008 gjerne for meg. Event prøv å ha treffet på steinkjer da ? elr faste plasser på gråmyra ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 5, 2008 Gråmyra da, for da kan æ kom en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 5, 2008 vart d treff ? æ kjæm ikke, va itj nå respons så d vart andre planer dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 10, 2008 I morgen er det RoadShow i Trondheim. Noen fra nord som kommer en tur da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 10, 2008 Er i Trondheim pga. arbeid no faktisk men grei itj å bestæm meg, kjøpt jo bil for litt sia men e forskjelli visuelt som skoila vorri fiksa før eg eventuelt drar den me på tæff. artiar å kom me ein fin bil enn me ein litt småsjabby ein. Har ikke fått nye lister på dørene bla..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 10, 2008 Er i Trondheim pga. arbeid no faktisk men grei itj å bestæm meg, kjøpt jo bil for litt sia men e forskjelli visuelt som skoila vorri fiksa før eg eventuelt drar den me på tæff. artiar å kom me ein fin bil enn me ein litt småsjabby ein. Har ikke fått nye lister på dørene bla..... Om alle skulle tenke sånn tror jeg ikke det hadde vært mange som hadde møtt opp, alle har vel noen som har noen skavanker her og der Er bare å parkere litt unna mengden om en ikke vil vise seg frem, men det fins garantert mer shabbye biler enn din der, det tør jeg garantere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 11, 2008 Ta min for eks Vidar:) mer steinsprut skada bil ska du lete lenge etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 11, 2008 e ikke dette en tråd om vi ska ha nord-trøndelags treff. eller er d om hvem som har mest steinsprut eller finest bil eller ......... ?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 4, 2008 Hei, skal vi prøve å få til noe treff denne uka?? Kjøre vento æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 4, 2008 enklar å få det t på en verdag for min del. Helgene går somregel med på dykking og festing nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 7, 2008 kjører til steinkjer en tur nå. Så for dem som ser en vin rød cab. Så hold "sekle innabors" Kan evt. sende meg en melding på mitt nr. 41634819 om de ønsker å slå av en shit-chat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 29, 2008 hm.. hvor lenge siden er det vi hadde lokallagstreff i NT egentlig ? begynner å bli alt for lenge mellom hver gang. Er det ikke på tide å få fiksa noe treff igjen snart da ? Er så kjedelig på kveldene her i steinkjer hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 29, 2008 hm.. hvor lenge siden er det vi hadde lokallagstreff i NT egentlig ? begynner å bli alt for lenge mellom hver gang. Er det ikke på tide å få fiksa noe treff igjen snart da ? Er så kjedelig på kveldene her i steinkjer hehe Støtter torgeir i denne tråden, Når blir neste treff??? Og skal vi se om ikke vi kan lage ett vintertreff evt starte å planlegge ett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 29, 2008 Er vel på tide med nytt treff ja, vært rimelig dødt i sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 29, 2008 Hiver meg med her jeg og:) Først kommende fredag kanskje ? Kl 19 som det bruker å være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 30, 2008 Hiver meg med her jeg og:) Først kommende fredag kanskje ? Kl 19 som det bruker å være ? Vært borte enstund jeg.... hvor snakker vi om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 30, 2008 Har brukt å hatt treffene på Gråmyra på Levanger. Møter opp på treff jeg ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 1, 2008 Da sier vi førstkommende fredag kl 19 på Gråmyra Levanger da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 1, 2008 Da sier vi førstkommende fredag kl 19 på Gråmyra Levanger da ? hm. passa dårlig å ha det så seint for meg. er jo typisk det. men det er bare meg da. litt tidligere hadde vært bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 1, 2008 For min del så slutter jeg kl 18 på jobb, så noe tidligere får jeg ikke til å komme. Men det må passe for flest så viss det passer bedre for de fleste at treffet blir tidligere så er det bare å kjøre på Kommer uansett etter jobb ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 2, 2008 19.00 fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 2, 2008 Jepp, møter jeg ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 2, 2008 Skal prøve å møte opp. Skal til Trondheim sammen med madammen i helga, så vi svinger muligens innom på turen sørover... Skal bli skøy å treffe folket igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 2, 2008 Kansje jeg og Olav tar turen fra Stjørdal hvis det passer..Olav? Møte nye folk osv:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 2, 2008 mulig æ å kjæm en tur.. må nøtt på før vinterdækkan bynne å meld sæ;P å vørri litt arti å træft folke:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...