Felg-sjapper i Tyskland ??

Anbefalte innlegg

Noen som har link til noen seriøse felgsjapper i Tyskland som forhandler RH felger ?? Hadde liksom fått pris med en kar i Tyskland på noen RH Porsche felger men har ikke hørt noe mere fra han.......SÅ hvis noen kjenner til noen seriøse felg-forhandlere så gi meg en link eller en email-adresse. Skal ha tak i RH AH Turbo felger i 8,5 og 10 x 18 til min kommende bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være noen som vet om noen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan bestille via Rieger.

 

Men RH har forholdsvis lang bestillingstid, i alle fall på våren (jeg ventet 7 uker på felgene mine). De ble bestilt hos og importert av Styling-Tech. Ingen andre jeg var i kontakt med ønsket å bestille for meg.......

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra han karen i Tyskland jeg skulle bestille felger med i første omgang!! Han har bare vært på ferie,han glemte å skrive en mail til meg om det. Så nå blir det snart bestilt Pårsje-hjul. Men jeg vet ikke om jeg tør å bestille 10x18 felger bake........: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.