Molde: Felles avreise til våler 06.06.08

Anbefalte innlegg

Ja nå nermer det seg igjen tur til våler : smil :

Når har du/dere planer om å starte?

Har hørt mange satser på tidlig fredagsmorgen!

Jeg kunne ha tenkt meg noe mellom 10.00-12.00 fra molde, vært fint å fått en hel rekke med biler samtidig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir me eg;) men må vel starte et par tima før deg frode, du tar meg vel att på dombås uansett: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke vi skulle fære ca. da vi også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter dere på Lillehammer jeg, hvis jeg skal nedover! PS! Kan jo chippe bilen din slik at du kjører fra Frode!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst og dra får jeg med minimum 1 til fra Ulsteinvik/Hareid drar jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Sølsnes med 8-ferga...!!! :)

 

Stopp på Våler for å sette igjen et par biler og en campingvogn...før vi drar en snartur til Sverige på harryhandel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Sølsnes med 8-ferga...!!! :)

 

Stopp på Våler for å sette igjen et par biler og en campingvogn...før vi drar en snartur til Sverige på harryhandel.

hum: rolleyes

 

spørs om eg skal ta med såveposen å åvernatte på esso fra torsdag da,så eg rekker å kjøre med dere:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må du gjøre. Skal plokke deg opp vi med camo vogna :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en til kommer jaffal men er det ikke vel tidlig og dra kl 12? er jo der nede kl 16-17 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en til kommer jaffal men er det ikke vel tidlig og dra kl 12? er jo der nede kl 16-17 da?

 

 

Står det ikke 8tia da?

 

Skall alle dra da? Hva skjer egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke 8tia da?

 

Skall alle dra da? Hva skjer egentlig?

 

Da er jo de der nede kl 12 da, hva fan skal an gjøre der 1 døgn før de begynner???

Ville tro det var bedre og reise i 16 tia jeg og komme ned og slå opp telt etc og drikke litt øl eller.no

 

Være der nede i 19-20 tia er jo perfekt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke 8tia da?

 

Skall alle dra da? Hva skjer egentlig?

 

Virker som mange drar med 8 ferga, men vi blir en god gjeng som drar litt senere.

Forslag: Vi ta 10.20 ferga fra sølsnes, passer godt at vi da samles på kviltorp-kiosken kl 09.50 for dem som ønsker det.

Hvis vi samler en gjeng på denne ferge-avgangen, så passer det ypperlig med at vi møter ålesund-gjengen på næs.

Er ikke det en go plan?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jo de der nede kl 12 da, hva fan skal an gjøre der 1 døgn før de begynner???

Ville tro det var bedre og reise i 16 tia jeg og komme ned og slå opp telt etc og drikke litt øl eller.no

 

Være der nede i 19-20 tia er jo perfekt:D

 

Kjører ikke fly du vel?? 3,5-4 timer til våler er snittfart på 150 km/t: eek :

Går 6-7 timer med pissepauser og matorgier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som mange drar med 8 ferga, men vi blir en god gjeng som drar litt senere.

Forslag: Vi ta 10.20 ferga fra sølsnes, passer godt at vi da samles på kviltorp-kiosken kl 09.50 for dem som ønsker det.

Hvis vi samler en gjeng på denne ferge-avgangen, så passer det ypperlig med at vi møter ålesund-gjengen på næs.

Er ikke det en go plan?? :)

 

Go plan Frode! Kjörer fra Ålesund kl 10, og er på Åndalsnes litt etter 11. Tar en god stund ner til Våler når vi er ett gjeng, har god erfarenhet med det ja. Krysser bare mine fingra no så att lakkeren blir ferdig med mine deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som mange drar med 8 ferga, men vi blir en god gjeng som drar litt senere.

Forslag: Vi ta 10.20 ferga fra sølsnes, passer godt at vi da samles på kviltorp-kiosken kl 09.50 for dem som ønsker det.

Hvis vi samler en gjeng på denne ferge-avgangen, så passer det ypperlig med at vi møter ålesund-gjengen på næs.

Er ikke det en go plan?? :)

 

10.20 ferga høres mere fornuftig ut for min del ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt...vi blir en gjeng som drar nedover med 8 -ferga...!!

Vi drar til Charlottenberg og hamstrer proviant før vi drar tilbake til banen/campen.

Heng seg på den som vil....vi parkerer en del av bilene på campen før vi kjører til Sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er partyvogn klar for avreise til Våler...kun kobling av forsterker og testmontering av fortelt som gjenstår... :D

DSC00933.JPG

DSC00934.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Sølsnes med 8-ferga...!!! :)

 

Stopp på Våler for å sette igjen et par biler og en campingvogn...før vi drar en snartur til Sverige på harryhandel.

Når er dere på ÅndalsNÆÆÆS da sånn cirka ?? Kunne tenkt meg litt harry-handling sjøl,handla inn litt moped-pils til helga (Folk-öl med 3 prosent.....: haha :) Hvor er nærmeste Systembolag i forhold til Våler ? Langt unna ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er dere på ÅndalsNÆÆÆS da sånn cirka ?? Kunne tenkt meg litt harry-handling sjøl,handla inn litt moped-pils til helga (Folk-öl med 3 prosent.....: haha :) Hvor er nærmeste Systembolag i forhold til Våler ? Langt unna ? ;)

 

Ferga går kl 0800...så med 15min ferge og ca 30 min kjøring er vi på Nes kl 0845. Bare å slenge seg med den som vil...

Nærmeste Bolag er i Charlottenberg. Der har dem det meste man kunne ha behov for av både vått og tørt :D:D

Dette har vært fast årlig handlerutine for mange av oss i Molde-gjengen :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferga går kl 0800...så med 15min ferge og ca 30 min kjøring er vi på Nes kl 0845. Bare å slenge seg med den som vil...

Nærmeste Bolag er i Charlottenberg. Der har dem det meste man kunne ha behov for av både vått og tørt :D:D

Dette har vært fast årlig handlerutine for mange av oss i Molde-gjengen :):)

Systembolaget er stengt nå på fredag : bh :: bh :: bh : Sveriges nasjonaldag. Skulle inn å sjekke åpningstider isted å da stod det stengt fredag 6. juni pga nasjonaldag. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Systembolaget er stengt nå på fredag : bh :: bh :: bh : Sveriges nasjonaldag. Skulle inn å sjekke åpningstider isted å da stod det stengt fredag 6. juni pga nasjonaldag. : mad :

 

Kødder du nå???

Har dem stengt på Bolaget på fredag???

Er alle andre butikker åpne da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødder du nå???

Har dem stengt på Bolaget på fredag???

Er alle andre butikker åpne da??

Nei kødder ikke med slikt........var inn på Systembolaget.se å skulle sjekke åpningstider i Charlottenberg. Stod at det var stengt på nasjonaldagen : mad : Andre butikker har sikkert også begrenset åpningstider eller stengt på fredag :bs:

 

Edit : Sjekk her hvis du ikke tror på meg : http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/Butiksdetaljer.htm?butiknr=326

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svensk nasjonaldag på fredag den 6. = Stengt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise med ferge kl 0800 fra Sølsnes....harrytur til Charlottenberg før vi rigger oss til på Våler... :D:D

 

Og JA...alt er åpent i Sverige (Charlottenberg Shoppingsenter)....kun Systembolaget som er stengt i mårra!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dere en fin tur?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.