#26 Skrevet Juni 9, 2008 Hadde dere en fin tur? Så absolutt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 9, 2008 Hvem var det ifra Molde som var intressert i slike hjul-jekker jeg hadde med meg baki Passaten ??? Husker ikke hvem det var..........han bør ta kontakt med Sverre Andre Blindheim her på forumet hvis han skal ha slike. Be han melde seg i denne tråden her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=101688 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 9, 2008 Det var meg det.leste tråden nå men han var utsolgt så jeg får vente til neste ladning kommer. Men takker for at du husket på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 9, 2008 Det var meg det.leste tråden nå men han var utsolgt så jeg får vente til neste ladning kommer. Men takker for at du husket på meg Skriv at du er intressert i tråden hans så han får notere deg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...