Ålesund: Hvem er flink å trekke opp seter i ålesund?

Anbefalte innlegg

Noen som vet, lurer på å trekke om setene mine fra nappa alkantara til vanlig.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går kanskje ann å spør Hjelmeland Møbler. Er ikke sikkert de gjør det for deg men de driver jo med møbelsnekring osv og trekking av møbler, kan ikke være så mye mer stress å trekke en bilstol :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat hørte om opptrekking av alle setene i en Landcruiser, og fikk antydet ca 12000 i skinn (vanlig det da) og ca det samme i jobb. Det var ved rundkjøringen ved Volvo der forstod jeg det som.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en ferietur til Tyskland....

Sydde om i min bil fra alcantara til helskinn før den ble fraktet oppover... Kom på den nette sum av 978 Euro......:) Da er det originalskinn som er brukt.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende du finner noe på eBay også, har sett OEM skinntrekk der som en kan tre på selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat hørte om opptrekking av alle setene i en Landcruiser, og fikk antydet ca 12000 i skinn (vanlig det da) og ca det samme i jobb. Det var ved rundkjøringen ved Volvo der forstod jeg det som.

 

De som gjorde denne jobben får mange av jobbene fra Hjelmeland Møbler. Dette vet jeg siden jeg har jobbet der tidligere som møbelsnekker:) Om det er så dyrt kan jeg ikke fatte og begripe, men det er jo mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en ferietur til Tyskland....

Sydde om i min bil fra alcantara til helskinn før den ble fraktet oppover... Kom på den nette sum av 978 Euro......:) Da er det originalskinn som er brukt.....:)

 

oi det var ikke ille: rolleyes Egentlig hata i tyskland, vertfall å være der dem snakka no så rart:p også vil dem no ikkje forstå : bråk : Veit du ka firma heite? har dem nettside kansje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi det var ikke ille: rolleyes Egentlig hata i tyskland, vertfall å være der dem snakka no så rart:p også vil dem no ikkje forstå : bråk : Veit du ka firma heite? har dem nettside kansje.

 

Ej e heilt enig.... Tysk e et forferdelig språk......... Og ikkje vil dei prate verdensspråket engelsk heller, so dei er ganske håplause slik.....:P

Bilen min gikk som administrasjonsbil hos VW i Tyskland, så dei tok bilen inn på fabrikken og fikk en salmaker der til å gjøre det... Men som noen nevne over her, skal finnes firma der en får bestille ferdig sydde trekk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej e heilt enig.... Tysk e et forferdelig språk......... Og ikkje vil dei prate verdensspråket engelsk heller, so dei er ganske håplause slik.....:P

Bilen min gikk som administrasjonsbil hos VW i Tyskland, så dei tok bilen inn på fabrikken og fikk en salmaker der til å gjøre det... Men som noen nevne over her, skal finnes firma der en får bestille ferdig sydde trekk.....

 

Tenkte bare å bytte ut en del av sete strekket, så det må nok bli salmaker som e alternativet mitt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.