Neste lokallags møte 7. november

Anbefalte innlegg

For ikke å glemme Audi Coupe`en som sto ute i regnet og ikke turte komme inn i "varmen", iallefall ikke før jeg kjørte derfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, så det var derfor han ikke kom inn. Du som skremte han vekk :D Får han kom allefall inn i "varmen" når du dro :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ble vel skremt av den stoooore, røde T5`en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den finaste bilen va vel min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var altså folk i underetasjen og?

Jeg har vært medlem en stund, men ikke vært på noen møter (enda). Derimot var jeg innom på denne tia i går og kjøpte meg noe mat i bobla... Så det sto en samling av biler oppe hvertfall, men ingen folk? (alle inne?)

 

Trond:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Da satt vi nok inne og spiste burger. Vi pleier å ta turen inn sånn ca 19.15-19.30 og evt bli sittene til kl 20.00 (hvis det er veldig kaldt til 20.30) Så det nytte ikke bare å kjøre igjennom "Drive in" :) Stopp neste gang du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut med opp mot 35 folk da! Det er lenge siden jeg var der. Har jo bare vært med en gang, men fikk litt lyst igjen. Skulle gjerne sett T5'en. Er det en standard T5 eller er det en stylet en?

Vel, jeg får komme med nisse-lue til neste møte i desember. How how how!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Korneliussen

Høres bra ut med opp mot 35 folk da! Det er lenge siden jeg var der. Har jo bare vært med en gang, men fikk litt lyst igjen. Skulle gjerne sett T5'en. Er det en standard T5 eller er det en stylet en?

Vel, jeg får komme med nisse-lue til neste møte i desember. How how how!

 

det er jo en med T5 som kommer hver gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja T5en var noe stylet, det er den nye delelager bilen til Fjetland. Ja du får ta med nisse lua å varmedressen neste gang Stian ;) . Så skal vi prøve å ta litt bedre vare på deg denne gang : smil :

Ellers som tidligere nevnt så var det bra oppmøte med både biler og folk i går....

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

det er jo en med T5 som kommer hver gang..

Kan ikke så mye om VW, men denne T5 her er en trasporter. Og han (kenneth) kjører en caravelle. Men den heter kanskje T4 den? Og caravele og trasnporter bygger jo på samme "plan"? bare en med litt større laste muligheter!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, as always kom jeg meg ikke så langt at jeg rakk treffet... Meeen neste gang, neste gang skal jeg komme altså =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Kan ikke så mye om VW, men denne T5 her er en trasporter. Og han (kenneth) kjører en caravelle. Men den heter kanskje T4 den? Og caravele og trasnporter bygger jo på samme "plan"? bare en med litt større laste muligheter!?

 

dem ser akkurat like ut for meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strengt tatt er en Caravelle den typen som det er seter baki på (med andre ord; ikke en varebil). Begrepet T1,T2,T3,T4 og T5 står egentlig for at det er en Transporter (strengt tatt), men de fleste kaller alle caraveller for T1,2,3,4 eller 5.... tog du'an?

 

Ang. det der med å "ta bedre vare på meg", så er det litt JÆVLIG flaut å ha det der innlegget mitt på forum hengende etter seg, for jeg var ikke edru da det blei skrevet........hehehe. Men shit happens, så jeg våger meg til å komme en gang til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Korneliussen

?

 

Ang. det der med å "ta bedre vare på meg", så er det litt JÆVLIG flaut å ha det der innlegget mitt på forum hengende etter seg, for jeg var ikke edru da det blei skrevet........hehehe. Men shit happens, så jeg våger meg til å komme en gang til.

 

ro ro til fiskeskjær *synger*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er velkomne på våre møter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Alle er velkomne på våre møter :)

 

alle utenom meg blir det hinta til i perioder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

alle utenom meg blir det hinta til i perioder :P

Litt følsomme i dag :P: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Korneliussen

Begrepet T1,T2,T3,T4 og T5 står egentlig for at det er en Transporter (strengt tatt), men de fleste kaller alle caraveller for T1,2,3,4 eller 5.... tog du'an?

 

feil... T står rett og slett for Type...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næsh! tror jeg ikke noe på.....hehe. Du har nok rett. Jeg skal ikke komme med flere "besservisser" råd. Kom til meg med livets problemer istedet.......hihi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Litt følsomme i dag :P: smil :

 

jaaaaaaaaaaa : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.