Anbefalte innlegg

I mine linselykter er det 5 watt lyssokelpærer(glass-sokel) til parklys. Disse holder jeg på å bygge om til blinklys pærer. I den forbindelse trenger jeg å få tak i 21 watts pærer som gir orange lys. Jeg har funnet (b.la biltema) noen som selger slike 21 w pærer som passer i sokkelen på 5 w. Men problemet er at alle gir bare hvit lys. Ingen andre som har vært borti/ vet noen som selger slike pærer med orangelys?

 

Eller blir løsningen å spraylakkere/ få tak i "hetter" til disse pærene?

40931.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for rask svar!

 

Da blir det denne løsningen da

99444300505.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsto jeg rett når det var oransje pærer med glassokkel det var snakk om? De finnes i oransje iallfall. Finnes til og med med sølvlakk utenpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Forsto jeg rett når det var oransje pærer med glassokkel det var snakk om? De finnes i oransje iallfall. Finnes til og med med sølvlakk utenpå.

Ikke i 21W vel???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Ikke i 21W vel???

 

Aha, det var DET jeg overså ja.. My bad : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 w orange pærer har jeg. Men det er ikke helt godkjent når blinklyspærer skal ha 21 w og jeg har sånt relè som sier ifra at en pære har gått. (det blir vel for stor motstand i kretsen med 5w forhold til en 21w pære)

 

Tror det må bli bilekstra. Mobilsentrum skal jo ha 138 inkl porto og jeg får den ikke før 20 okt. Får heller ta en tur innom Bilekstra i morra

40877.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i 21W vel???

 

 

Den som letter den finner : rb :

 

Blade igjennom '05 DTS katalogen, og hva er det jeg finner? FK Automtive levere slike 21W glassokelpære i silver-look som lyser orange.

FKBP024.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.