#1 Skrevet Oktober 10, 2004 I mine linselykter er det 5 watt lyssokelpærer(glass-sokel) til parklys. Disse holder jeg på å bygge om til blinklys pærer. I den forbindelse trenger jeg å få tak i 21 watts pærer som gir orange lys. Jeg har funnet (b.la biltema) noen som selger slike 21 w pærer som passer i sokkelen på 5 w. Men problemet er at alle gir bare hvit lys. Ingen andre som har vært borti/ vet noen som selger slike pærer med orangelys? Eller blir løsningen å spraylakkere/ få tak i "hetter" til disse pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2004 Det finnes ikke, men du kan lakke. Lakk koster ca 60,- hos bilxtra. Se forøvrig denne linken: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11790&highlight=lysp%E6re 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 Takk for rask svar! Da blir det denne løsningen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2004 Forsto jeg rett når det var oransje pærer med glassokkel det var snakk om? De finnes i oransje iallfall. Finnes til og med med sølvlakk utenpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Forsto jeg rett når det var oransje pærer med glassokkel det var snakk om? De finnes i oransje iallfall. Finnes til og med med sølvlakk utenpå. Ikke i 21W vel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Ikke i 21W vel??? Aha, det var DET jeg overså ja.. My bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2004 5 w orange pærer har jeg. Men det er ikke helt godkjent når blinklyspærer skal ha 21 w og jeg har sånt relè som sier ifra at en pære har gått. (det blir vel for stor motstand i kretsen med 5w forhold til en 21w pære) Tror det må bli bilekstra. Mobilsentrum skal jo ha 138 inkl porto og jeg får den ikke før 20 okt. Får heller ta en tur innom Bilekstra i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2004 Ikke i 21W vel??? Den som letter den finner Blade igjennom '05 DTS katalogen, og hva er det jeg finner? FK Automtive levere slike 21W glassokelpære i silver-look som lyser orange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...