Stavanger: Har vi en foretrukken kontaktperson på møller delelager?

Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint å hatt epost til en oppegående kar som finner priser på deler.

Bil & maskin eller møller vw..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på møller bil avd sandnes og jæren ( tidligere bil & maskin)

 

Ring 51683300 og spør etter enten

 

Ben Stian Håland

Per Haugland

 

Edit: så nå at det var E-post det var snakk om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANSKJE der har meg også.. hehe.. Får svar imorgen om jeg får jobben på delelageret på Møller Bil Forus. :) *krysser fingrene*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: jeg krysser alt!! :D

 

Hvem av de skal jeg sende mail når jeg skal spørre om diverse SEAT-deler? Orker ikke sende mail til noen som sender meg videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANSKJE der har meg også.. hehe.. Får svar imorgen om jeg får jobben på delelageret på Møller Bil Forus. :) *krysser fingrene*

 

Håpe det, for det trengs oppegående folk der for å sei det sånn. Aldri å få tak i på telefon, og møte du opp så må du ringa på klokkå ei goe stund før det te slutt komme noen subbande for å hjelpa deg motvillig. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANSKJE der har meg også.. hehe.. Får svar imorgen om jeg får jobben på delelageret på Møller Bil Forus. :) *krysser fingrene*

Gudd det !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delelageret på audisenteret? De trenger virkelig litt oppegående folk. Har bestilt deler der 3 ganger siste 3 ukene, og alle 3 gangene har de greid å rote vekk delene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANSKJE der har meg også.. hehe.. Får svar imorgen om jeg får jobben på delelageret på Møller Bil Forus. :) *krysser fingrene*

 

Høres lovende ut..:) så du var innom hos oss på kvål på omvisning.. gi lyd når du får svar da..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefala Ben Stian, en virkelig oppegående, bilintresert og service instilt kar! Å Kjell, de trenge sårt en mann så har litt mer interesse så faktisk kan hjelpa deg uten at du har reg nr. på Fjetland/audisenteret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delelageret på audisenteret? De trenger virkelig litt oppegående folk. Har bestilt deler der 3 ganger siste 3 ukene, og alle 3 gangene har de greid å rote vekk delene...

 

Det har de fått te med mine bestillinger og, flerre gånger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres lovende ut..:) så du var innom hos oss på kvål på omvisning.. gi lyd når du får svar da..:)

 

Jepp, kundemottaker jeg var på intervju for. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, eg krysse fingran... Hehe.. La merke til når eg va på Audisenter at det var mye rot på delelageret ja, så håbe å få igang eit bedre system der. Interessen e der absolutt og ette kvert vil nok kompetansen au komma meir og meir. :) Eg e nå ikje den som he skrudd mest i mitt liv, men når man e intr. så hjelpe d godt på og eg e ein av dei som vil læra og ikje tru eg kan alt allerede.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.. Da var jobben på delelageret Møller Bil Forus (audi) i boks! :D Ukjent når jeg begynner, men regner med i løpet av sommeren en gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer kjell!!! KONGE DA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :D da vet jeg hvem jeg skal snakke med neste gang på dele lageret:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk.. :) Hehe, jeg skal gjøre mitt beste for å tilfredstille deres automobile dele behov! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey hey!! Det var kjekt!

Gratulerer med den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vet jeg hvor jeg skal handle deler :D:D Gratulerer med jobben! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. D e godt.. :) Tusen takk for d Chris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Kjell, dette ska eg dra nytte av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. d ska du nok.. ;) Takk ska du ha.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.