Noen som skal til Eifel Rallye gruppe B i år?

Anbefalte innlegg

Hadde det bare vært helga etter så.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vert noe å reist på:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi er en gjeng som lurer på å dra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også til Deutchland den uka, kanskje vi skal legge turen dit !?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fleire filmer derifra? med god kvalitet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^den HQ linken i første post er eneste jeg har funnet i god kvalitet, ellers er det drøssevis på youtube i mindre god kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har lastet den ned allerde:) skal til tyskland den uka der så hadde vert kjekt og sett på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen skal nedover så for guds skyld ikke ta A1 nedover. (de fleste navigasjonene legger denne opp pga den er raskest (når den er fri for veiarbeid)) Denne er så pip full av veiarbeid og omkjøring at jeg holdt på gå fullstendig fra vettet. Kjør nedover A7 fra grensa til Hamburg, så til Hannover, og så tar dere av østover mot Köln. Mye fri fartsgrense strekninger, som igjen betyr god, rett vei, god asfaltkvalitet, lite trafikk og lite veiarbeid.

 

Jeg brukte 14 timer fra ferja Hanstholm i Danmark til Nürburg via Hamburg til Bremen på A1 (var ekstremt dårlig vær i tillegg,og kjørte mer på andre siden av autobahn pga veiarbeid), og 7 timer via Köln, Hannover og A7 hjem igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har dere tenkt å reise nedover og hvilken rute tar dere? Båt ? Kjøre hele veien?

Må få på nytt coiloversett på rs2n så er jeg klar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen skal nedover så for guds skyld ikke ta A1 nedover. (de fleste navigasjonene legger denne opp pga den er raskest (når den er fri for veiarbeid)) Denne er så pip full av veiarbeid og omkjøring at jeg holdt på gå fullstendig fra vettet. Kjør nedover A7 fra grensa til Hamburg, så til Hannover, og så tar dere av østover mot Köln. Mye fri fartsgrense strekninger, som igjen betyr god, rett vei, god asfaltkvalitet, lite trafikk og lite veiarbeid.

 

Jeg brukte 14 timer fra ferja Hanstholm i Danmark til Nürburg via Hamburg til Bremen på A1 (var ekstremt dårlig vær i tillegg,og kjørte mer på andre siden av autobahn pga veiarbeid), og 7 timer via Köln, Hannover og A7 hjem igjen.

 

Brukte du ikke mer enn 7 timer fra Danmark til Nürburgring?? :) Hvor langt nede i Danmark ligger Hanstholm forresten?

Jeg kjørte fra Hirtshals til Cochem(20min forbi ringen) på ca 12 timer en gang. Men da hadde jeg riktig nok en polo 1,4 og vi tok oss god tid.. :) Kjørte da A1 forbi Bremen mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte du ikke mer enn 7 timer fra Danmark til Nürburgring?? :) Hvor langt nede i Danmark ligger Hanstholm forresten?

Jeg kjørte fra Hirtshals til Cochem(20min forbi ringen) på ca 12 timer en gang. Men da hadde jeg riktig nok en polo 1,4 og vi tok oss god tid.. :) Kjørte da A1 forbi Bremen mener jeg å huske.

 

Ved kjøring fra kl 3 på natta og nordover i helg med lite vogntog og trafikk er det ikke no problem og holde høy snittfart oppover. Snitt mellom 140 og 160 er fullt mulig. Jeg kjører da aleine, uten røykepauser og andre stopp...bare bensinstopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det hørtes jo veldig kurrant ut da! :) Kjørte du RS2 da eller? Hvordan holdt den seg med tanke på temperaturer og slikt? Kjekt å vite når jeg selv skal nedover om ikke så lenge, kommer sikkert til å være overnervøs med tanke på lyder og temperaturer på bilen.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det hørtes jo veldig kurrant ut da! :) Kjørte du RS2 da eller? Hvordan holdt den seg med tanke på temperaturer og slikt? Kjekt å vite når jeg selv skal nedover om ikke så lenge, kommer sikkert til å være overnervøs med tanke på lyder og temperaturer på bilen.. ;)

 

Ikke no problemer i det hele tatt...jo mer den får lufta seg, jo mer liker den tror jeg.

Lå rett på 88/89 grader både på olje og vann hele turen (bortsett fra på nordschleife). I hastigheter over 250 går oljetempen opp i ca 130 etter ca 10 min med 250+ cruising. Tempen går rett ned igjen så fort du får ligget litt under 230km/t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

250+ cruising tenker jeg det blir lite av når kvinnfolket skal sitte på men... Litt blir det vel.. :)

 

Takker for info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.