Utstillingstreff - Fredriksten festning 22.mai!

Anbefalte innlegg

Jamma må bli bra vær imorgen....

 

Jamma det MÅ bli bra vær i morgen...

 

Jamma det SKAL bli bra vær i morgen...

 

 

Supert Håkon, ser ut til at det hjalp ( ref. bildet fra vinduet til Nikolai :D ).. Ble opphold og klarnet opp litt utover kvelden idag, og nå er det NESTEN skyfritt her, tror jeg, det er ganske så mørkt nå..:) Månen er iallefall sterk og klar på himmelen og det lover jo godt, ingen grunn til å la være å komme pga været, om så er har vi et partytelt vi kan varme oss i på omgang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja... nå skulle vel jeg egentlig ha sovet for å stå tidlig opp og cruise kæbb nedover, men den gang ei. Er fortsatt litt "uggen" etter allergishiten i går.

Har ikke helt bestemt meg om jeg reiser nedover i morgen og myser eller ikke.

Får se ann litt i morgen tidlig. Hvis vi ikke ses så ..HAVE FUN folkens...eller på en dag som denne "ROCK ON!!!!!!" : rock : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er været i Halden nå??? :o:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg satt kursen iallefall! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann i fredrikstad (nabo byen nesten) så er det nå overskyet. men er veldig lyse skyer så ser ikke ut som noen regn skyer da : rolleyes er meldt bedre vær utover dagen også så tror det kan se bra ut idag.. litt vått på bakken nå så har regnet litt tidligere i natt.men også helt vind stille. så hvis sola titter fram blir det nok varmt og bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor noen mil unna, men status er: Tåkete, men det ser ikke ut til å ha regnet i løpet av natten, og som Knut nevte, klarnet det opp i går kveld/natt, så da krysser man fingre og tær på at det holder :)

 

edit: (nå må jeg få satt på kaffen, og få noe i gir :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sitter jeg hos bror min 500 meter unna festningen. Er grinete på at bilen min ikke er klar, men tar meg en tur bort nå og kikker litt... Se om det er noen spennende coupeer å se på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå er det blitt ettermiddag, hvor er bildene fra dagens treff? : klø ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra! Utrolig mange som kom... Tror det ende opp med ca. 90 utstillende biler + forhandlere : ja :

 

Været holdt også, noen få regn dråper men ikke nevneverdig mye...

(Bilder kommer kanskje utover kvelden fra min side...)

 

 

 

Savnet en del fra lokallaget, dere vet hvem dere er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lille bror på 13, fikk tatt noen bilder for meg mens jeg surra borte v/inngangen hehe....

 

Her kommer noen ivartfall...

Bilde 073.JPG

Bilde 025.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble et bra treff tross været ja, vi er veldig fornøyde!! Håper og tror det er flere med samme oppfatning om at treffet ble vellykket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble et bra treff tross været ja, vi er veldig fornøyde!! Håper og tror det er flere med samme oppfatning om at treffet ble vellykket

 

Veldig bra! Takk for et flott treff! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville bare takke for et fint treff.. bilder kommer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra treff ja! Vet ikke om folket tok en tur på festingen, var fint å tusle der også. Men dette fikk dere til bra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke for et kjempetreff. Godt jobba gutter/jenter greensmile.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff ja, det eneste jeg kan klage litt på er at dere kanskje skulle registrert navnet på de som stilte ut når vi kom?

 

Ellers så var det positivt at dere hadde kategorier som beste stereo og lakk/dekor osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott treff.... eneste minuset jeg kommer på er ujevn gressplen og stive priser i kantina der men det kan jo ikke dere lastes for...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff ja, det eneste jeg kan klage litt på er at dere kanskje skulle registrert navnet på de som stilte ut når vi kom?

 

Ellers så var det positivt at dere hadde kategorier som beste stereo og lakk/dekor osv.

 

Dette vurderte vi, og begynte med, men når det brått sto 10-12 biler i kø for å komme inn ble det rett og slett for tidkrevende til å få flyt i innkjøringen..

 

Gøy at stereo, lakk/dekor og motorrom slo an.. Vi klarte også å få til inndeling i klasser rimelig bra syns jeg, så dette er langt ifra umulig, krever bare litt mer forarbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott treff.... eneste minuset jeg kommer på er ujevn gressplen og stive priser i kantina der men det kan jo ikke dere lastes for...

 

15kr for èn kopp kaffe og 25kr for en vaffel er da ikke så ille? : haha : Fikk rimelig bra bakoversveis da noen av oss som rigget til på lørdag skulle ha seg kaffe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mitt første treff og jeg koste meg veldig!

Hyggelig å treffe litt av folket og se på fine biler.. Blir helt sikkert flere treff på meg! Og da tar jeg med bil (med mindre mine verkende mekkefingre har ødelagt noe slik at den ikke går..) :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en resultat liste ellerno slikt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ja, må bare få renskrevet den litt... Kommer så fort jeg har den klar ( til deg også Håkon! )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.