Trenger verktøy til heving/senking av fk highsport....noen?

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har noe verktøy som jeg kan bruka for å heve/senke bilen min?

 

Er 2 skiver med forskjellig diameter som må snurres på. Rundt skiven er det små hakk.

 

 

Trenger det litt raskt da bilen ska på hjulkontroll neste uke.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slike liggende i bilen min, men jeg er på ferie nå og kommer ikke hjem før 10 juni.

Kan sjekke med en kompis om han har mulighet til å stikke innom og hente dem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slike liggende i bilen min, men jeg er på ferie nå og kommer ikke hjem før 10 juni.

Kan sjekke med en kompis om han har mulighet til å stikke innom og hente dem..

 

Genialt Per : rock :

 

Takker så meget =)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også. Send meg tlf nr på pm om du ikke har fått tak i enda, så fikser vi det en av dagene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte du fikk dem av daniel i dag. Funket de?

Tar kontakt med deg når jeg kommer hjem til Bodø, så jeg får dem tilbake så da har du god tid til å justere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også. Send meg tlf nr på pm om du ikke har fått tak i enda, så fikser vi det en av dagene

 

Takk for tilbudet men jeg har fått fikset det ;)

 

Hørte du fikk dem av daniel i dag. Funket de?

Tar kontakt med deg når jeg kommer hjem til Bodø, så jeg får dem tilbake så da har du god tid til å justere :)

 

Jepp, funket som en drøm : rock :Så nå skal jeg få godkjent senkesettet neste uka, etter forstillingskontrolln =)

Har bestillt 2nøkler av en her inne så jeg har til jeg skal evt senke den igjen =) Ble litt før høy for å klare kravet :/

 

Tusen takk for lånet ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen.

Har du mulighet til å stikke innom Thon nordlys hotell med dem og legge dem i resepsjonen til meg en dag, så plukker jeg dem opp når jeg kommer på jobb? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen.

Har du mulighet til å stikke innom Thon nordlys hotell med dem og legge dem i resepsjonen til meg en dag, så plukker jeg dem opp når jeg kommer på jobb? :)

 

 

Fikk du hentet delene eller? =)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, nå har jeg fått hentet dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nå skal jeg få godkjent senkesettet neste uka, etter forstillingskontrolln =)

 

Hvordan gikk dette?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette?:)

 

 

Gikk etter mye om å men =) Fikk bilen eu godkjent å senkesettet godkjent dagen jeg skulle til mo på sommertreffet^^

 

Mene nå er bilen litt for høy framme, ser litt snodig ut ;p men men, kjekt å ha litt høyde til jeg blir vant med stylinga ^^

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn til info for en annen gang, så selger de brukbare hakenøkler på biltema:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk etter mye om å men =) Fikk bilen eu godkjent å senkesettet godkjent dagen jeg skulle til mo på sommertreffet^^

 

Mene nå er bilen litt for høy framme, ser litt snodig ut ;p men men, kjekt å ha litt høyde til jeg blir vant med stylinga ^^

 

Mvh

 

Hvor mye bakkeklaring har du?

Er skeptisk til å dra 2`er Golfen dit nemlig, med tanke på den "planken" som enkelte har måttet kjøre over osv:o

 

 

sånn til info for en annen gang, så selger de brukbare hakenøkler på biltema:)

 

Bare synd at vi ikke får Biltema her før til våren 09:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bakkeklaring har du?

Er skeptisk til å dra 2`er Golfen dit nemlig, med tanke på den "planken" som enkelte har måttet kjøre over osv:o

 

 

 

Dette jeg å fikk litt panikk for :/. Klaringen jeg hadde var ca 7cm. Nå klarer den vel 9.5-10 på en go dag ^^. Jeg måtte ikke kjøre over noen "planke" men den lille "humpen" på bukken demmes er stor nok til at jeg kunne tatt borti dær, så er glad at jeg hæva den litt. Når jeg skulle kjøre ut vinket han karn som en tulling på meg at jeg skulle kjøre fort ut osv, mene tok det helt rolig...hadde jeg kjørt fortere en "0" km i timen som jeg gjorde hadde d sikkert blitt bra ;p

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Bare synd at vi ikke får Biltema her før til våren 09:)

 

Å faen;) beklager så meget:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette jeg å fikk litt panikk for :/. Klaringen jeg hadde var ca 7cm. Nå klarer den vel 9.5-10 på en go dag ^^. Jeg måtte ikke kjøre over noen "planke" men den lille "humpen" på bukken demmes er stor nok til at jeg kunne tatt borti dær, så er glad at jeg hæva den litt. Når jeg skulle kjøre ut vinket han karn som en tulling på meg at jeg skulle kjøre fort ut osv, mene tok det helt rolig...hadde jeg kjørt fortere en "0" km i timen som jeg gjorde hadde d sikkert blitt bra ;p

 

Mvh

 

Da høres det litt bedre ut ja:p

Jeg har mindre overheng enn det du har på A4`en, så da kan jeg slippe unna med litt lavere bil, og så kan jeg plukke av frontleppa:)

 

Å faen;) beklager så meget:P

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk å sjekk du Bjørn, så drar jeg om det går bra :D Enda ikke fått pellet meg til å ta 4-hjulskontroll, så ser for meg en tur innom Dekkskift i ferien : rolleyes. Får ferie på onsdag, og da skal jeg ikke på jobb før 1.sep., så burde bli tid til litt godkjenning da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.