Østfold: Kolonne til Våler lørdag morgen

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å nærme seg, og da jeg brått fikk på nye lisser på bilen slenger jeg meg med til Våler ;) Da tenkte jeg og brodern hvertfall å dure nedover lørdag morgen, litt bedre tid på oss. Fint om folk melder interesse her så vi får til en bra kolonne!

 

Til nå blir det meg, Alex og Stian fra Lillestrøm med gamlebilen min (blå fete golfen ;)) som er klare. Sign up please :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på lørdag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når starter dere? Mulig jeg slenger meg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke satt noe tid ennå, kan vi jo bli enige om. Jeg synes ikke det er noe poeng å dra så ille mye seinere enn ni hvertfall skal en rekke å se noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig bestemt meg for å dra Fredag kveld, men jeg har egentlig ikke tid til det. Bilen trenger vask og polering før treffet. Så dermed blir det kanskje lørdags morgen på meg også.

Å dra rundt 15.00 går vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra når blei 15.00 morgen Christer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Tror det er en annen tids-sone i fr stad :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, vi kjører på samme tidssone, men "morgen" er jo et flytende begrep på lørdager :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppmøte kl halv 9 elns vel..?? så kjører vi 9.. tar litt tid og kjør inn der å.. samma for meg når vi kjører innover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi blir enige så er det lissom greit :P Noen som har formening om raskeste rute? E6 kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokken ni er vel en passende tid, da er vi der opp klokken elleve, det er jo en fin tid og ankomme banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokken ni er vel en passende tid, da er vi der opp klokken elleve, det er jo en fin tid og ankomme banen.

 

Da får du kjøre ditt eget løp, bruker faen ikke to timer dit med tålig normal fart. Kjør åssen du vil du, men ikke regn med vi andre henger på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig bestemt meg for å dra Fredag kveld, men jeg har egentlig ikke tid til det. Bilen trenger vask og polering før treffet. Så dermed blir det kanskje lørdags morgen på meg også.

Å dra rundt 15.00 går vel?

 

Blir du med på lørdagen eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du kjøre ditt eget løp, bruker faen ikke to timer dit med tålig normal fart. Kjør åssen du vil du, men ikke regn med vi andre henger på.

 

Øhhhh.. Lang tid bruker man dit opp da med normal kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri kjørt den strekningen, og da heller aldri sitti og tatt tiden med stoppeklokka :P Men over 20 mil så hadde jeg ikke trodd så mye raskere enn 3 timer, ifølge gule siders kart hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar fredag ettermiddag. Sorry gutter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PER FUCKINGS FEKT!

LLM røk idag. Så da ble det lite med tur idag. Eneste mulighet til å fikse dette er Møller Ensjø imorgen tidlig. Hva med å møtes på Smart Club, eventuelt Toys, klokka 09?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja! Skal liksom være noe.. Fikk selv bare tonet ene framruta mi hos Tim i dag.. Ødela resten av filmen han hadde, ble litt satt ut da.. Så får kjøre ned ene ruta mi i Våler... Hmm.. Toys klokka ni da? Regner med det er i særp du mener da. Ruta blir E6 da mener du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å brodern kjører indre oppover, da det er 7-8 mil kortere å kjøre herfra. Hvilken vei kjører dere fra toys? Slår dere følge, eller tar dere E6 opover? Christer skjønner jeg tar 6´ern... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.