Anbefalte innlegg

Syke helvete.........skulle likt å sett på når de felgene der fikk dekk på. : eek : De holder sikkert godt på lufta med den strekken der,ser jo ut som dekket revner i hvert øyeblikk : rolleyes

 

Mest sinnsvake dekkvalget jeg har sett. Hvilken dekkomlegger med respekt for seg selv gjør noe slikt? Er det i det hele tatt lov? Hvordan vil dekkets egenskaper bli påvirket av det der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 245/40-17 på min S4 på 8" bred felg og syntes det var helt perfekt forhold mellom felg og dekk når det var litt ballong.. ;)

 

det må ha spora noe jævelig?? har 235/45 på min bil nå, og det er som å kjøre tog.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporet ikke noe som helst jeg hadde noe problem med. :) Men så har jeg aldri kjørt på billige jallaballa-dekk (de jeg kjørte på var Continental SportContact 2), alltid hatt hjulstillingen i orden og passet på at styringsdemperen ikke er som en sykkelpumpe. Er dette i orden og innpress på felgene ikke helt spinnvilt er ikke sporing noe problem på C4 etter min erfaring.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.