(TDI) Hjelp trengs ASAP! VÅler står på spill

Anbefalte innlegg

Jeg har en A4 1.9tdi 98 mod.

 

Det som har skjedd er at den slangen som går i fra det plastikrøret som kommer fra lgr eller hva heter og går bak motroren og rundt frem igjen mot ic har gått til helvete. Dette er da den siste salngen fra dette og inn på ic'n

 

Noen som har denne liggende og kan sende med express ??

Delenr hadde hjulpet det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

din lokale møller sjappe leverer vel dette innen 24t?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal få kontaktet dem i morgen. Tenkte vist noen hadde dette liggende for under 1000,- som sikker møller skal ha for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

onsdag imorgen, expresspakke til torsdag om du er heldig kommer den ikke før fredag.. sjekk med møller iallefall om du risikerer våler treffet.. noen ganger må man bare krype til korset..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må nok det denne gangen. Maks iriterende at slikt alltid skal hende mest ubeleilig.

Noen som har etka som gidder finne et delenummer? Har ikke tid til og snakke 3 timer med møller duden på telefonen mens han blar i ordboka si :D *erfaring*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kosta bare 1200,- den slange stubben så :D trodde jeg tok i på 1000,- jeg. Har bestilt den nå men så syntes jeg lyde var litt mere på høyre siden så jeg pirka litt på slangen som kommer fra røret fra icen der, og der fant jeg nok en konge sprekk :D Jeg er så heldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å ha Våler på den sikre siden, så kan bilverksted lage en glye som fikser røret ditt..

Sann om du ikke får det nye innen Våler..

 

Vi måtte gjøre dette på ett lite verksted langs Autobanen på A8en til pappa.. Det var da en slange som hadde noe med turbo og gjøre som hadde kollapset..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok slange klemmer og en rør stomp på meg, ta med meg noen klemmer og en trekker på turen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.