Nye verv tilgjengelig fra 1.Juli.

Anbefalte innlegg

Da jeg har andre planer så er det fra 1.Juli ledig plass som styremedlem/kontaktperson for lokallaget, og så trenger muligens Nordland lokallag ny moderator, såfremst ikke Ken Arne tar seg av den biten.

 

Ta kontakt med Tor G. Ness, Audun Stokkan eller Ken A. Brox hvis noe av dette kan være noe for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva innebærer det å være styremedlem/kontaktperson?

Vet fra erfaring at folk kvier seg for å stille som styremedlem når de ikke vet hva oppgavene består av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva innebærer det å være styremedlem/kontaktperson?

Vet fra erfaring at folk kvier seg for å stille som styremedlem når de ikke vet hva oppgavene består av :)

 

Ingen av delene er for 100% stilling å regne for å si det sånn.

Som styremedlem så er det mer å mindre å være med på dra igang arrangementer, f,eks stand på Mo osv.

Stikke innom hos forhandlere/butikker, høre om dem vil gi klubbrabatter til medlemmer osv.

Ikke noe større opplegg altså..

 

Lokallagskontakt er noe vi har funnet på, en person som kan være en kontaktperson for lokallaget, svare på mail om alt mulig rart, hjelpe til med å skaffe til veie skiltplater til nye medlemmer o.l

 

Uten at jeg skal legge meg oppi hvordan slike verv delegeres, så burde en hatt en form for generalforsamling der flest mulig møttes i plenum og delegerte de forskjellige vervene utifra søknader og anbefalinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe samlingsplass hvis dere skaffer deltagere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min plass i styret står også til disposisjon for et medlem som har mer interesse og fritid enn meg for tiden.

Hvordan vi tildeler verv blir opp til hele styret å bestemme,men støtter en generalforsamling for et rettferdig valg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble resultatet her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har såvidt meg bekjent meldt sin interesse, vet ikke hva Tor m.fl. har hørt, men jeg tviler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får vel melde min interesse om du fortsatt er på tur ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt hjelpe til med standen på acr hvis dere trenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får vel melde min interesse om du fortsatt er på tur ut...

 

Er ute jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som sitter med det nå da/hvem skal man ta kontakt med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går utifra at Bjørn T. Inderberg også er ute, da er det Tor Ness(97 09 70 70) og Bård Hansen(97 64 89 48) du kan høre med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.