Anbefalte innlegg

Lurte på om det finnes plasser i nerheten som har billig 4-hjulskontroll evt noen som kan gjøre dette på "privaten"?

 

Måtte skru opp bilen nettop så ser ikke helt lurt ut desverre ;p

 

Fikk pris hos feks autoteam på 1400kr.

Har hørt at utstyret til bodø bil har vært skrallt en stund, vet ikke om dette er fikset så dit drar jeg vel neppe ;p

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur e betalt en plass mellom 800-1000,- hos naf. tror det ligger rundt 800,- hvis du er naf medlem.

e det autoteam som er bakom mekonomen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur e betalt en plass mellom 800-1000,- hos naf. tror det ligger rundt 800,- hvis du er naf medlem.

e det autoteam som er bakom mekonomen?

 

 

Okey, synd jeg ikke er medlem hos naf da :(

 

Autoteam ligger i notveien, bygg i bygg med nye lyd på hjul om det sier deg noe?

 

Kart : http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z000HISE&imgt=

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. ja da vet jeg hvor det er. men hør hos naf tror dem er billigere enn 1400,-

dem som ligger bak mekonomen er dyr. og ikke noe serlig, hvertfall min erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også høre med kjøretøyspesialisten. Mener jeg betalte rundt 8-900 hos dem i fjor.. og de har fått nytt utstyr for 4-hjulskontroll som er helt fenomenalt.

(selv om jeg ikke er helt stor fan av kjøretøyspesialisten så må jeg innrømme at utstyret deres er bra :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også høre med kjøretøyspesialisten. Mener jeg betalte rundt 8-900 hos dem i fjor.. og de har fått nytt utstyr for 4-hjulskontroll som er helt fenomenalt.

(selv om jeg ikke er helt stor fan av kjøretøyspesialisten så må jeg innrømme at utstyret deres er bra :P )

 

 

Hehe, har et stort problem med hele kjøretøy"spesialisten". Har vært dær med gammelaudien å aldrig mere :/

 

Men takk for tipset ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø bil er hvertfall svindyre på 4hjulskortroll. Tror det var snakk om noe rundt 2500,-

 

Kjøretøyspesialisten vil ikke jeg heller anbefale, har tatt forstillingskontroll der en gang før, aldri mere..

 

De "glemte" å justere camber... Jeg spurte om de hadde justert den, fikk ja til svar, Slet mye dekk!

Dro tilbake, spurte om camberen var blitt justert, fikk ja til svar... Tok meg en prøvetur, fortsatt ikke bra! Spurte en gang til om de virkelig hadde justert camber?!?! Da fikk jeg til svar: Det går ikke ann å justere camber på din bil. Krangla litt også opp i forstillingsbukken igjen... Da fikk jeg faktisk justert camber også:P

 

Betalte selvfølgelig bare for den første kontrollen, men satt jo igjen med 2 dekk som ble slitt utrolig fort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø bil er hvertfall svindyre på 4hjulskortroll. Tror det var snakk om noe rundt 2500,-

 

Kjøretøyspesialisten vil ikke jeg heller anbefale, har tatt forstillingskontroll der en gang før, aldri mere..

 

De "glemte" å justere camber... Jeg spurte om de hadde justert den, fikk ja til svar, Slet mye dekk!

Dro tilbake, spurte om camberen var blitt justert, fikk ja til svar... Tok meg en prøvetur, fortsatt ikke bra! Spurte en gang til om de virkelig hadde justert camber?!?! Da fikk jeg til svar: Det går ikke ann å justere camber på din bil. Krangla litt også opp i forstillingsbukken igjen... Da fikk jeg faktisk justert camber også:P

 

Betalte selvfølgelig bare for den første kontrollen, men satt jo igjen med 2 dekk som ble slitt utrolig fort!

 

Det løser seg når man har litt peiling sjøl, men slike naive nolduser som meg med lite peiling ville jo blitt rundlurt : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur e betalt en plass mellom 800-1000,- hos naf. tror det ligger rundt 800,- hvis du er naf medlem.

e det autoteam som er bakom mekonomen?

 

Hørte med naf, di skulle ha 1400 som ikke medlemm.

 

 

 

Bodø bil er hvertfall svindyre på 4hjulskortroll. Tror det var snakk om noe rundt 2500,-

 

Kjøretøyspesialisten vil ikke jeg heller anbefale, har tatt forstillingskontroll der en gang før, aldri mere..

 

De "glemte" å justere camber... Jeg spurte om de hadde justert den, fikk ja til svar, Slet mye dekk!

Dro tilbake, spurte om camberen var blitt justert, fikk ja til svar... Tok meg en prøvetur, fortsatt ikke bra! Spurte en gang til om de virkelig hadde justert camber?!?! Da fikk jeg til svar: Det går ikke ann å justere camber på din bil. Krangla litt også opp i forstillingsbukken igjen... Da fikk jeg faktisk justert camber også:P

 

Betalte selvfølgelig bare for den første kontrollen, men satt jo igjen med 2 dekk som ble slitt utrolig fort!

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir vel ikke overasket ;p

 

 

Som sakt så har jeg hatt 2 biler inne hos kjøretøy"spesialisten" å aldrig mere...mere inkompetente idoter skal man faktisk lete lenge etter....3 ganger fikk vi en "fast"pris på jobben å alle ganger ble disse prisene "10"ganger høyere.

 

Værste av di 3 episodene kan jeg fortelle om så dere forstår min furstrasjon litt bedre :

 

Mudern har en Ford mondeo som vi skulle ha inn å bytte en pakning på forstillingen for å få den EU godkjent. VI fikk da en liste med di delene som vi trengte å kjøpte disse på autoparts. Fikk en pris på 1400kr ca (husker ikke eksakt) å leverte inn bilen.

Da mudern fro på ferie da så fikk min søster nøkkeln å skulle hente hjem bilen. Jeg kjørte henne bort etter at bilen hadde stått dær i en dag. Da fikk vi vite at di delene som di hadde skrevet ned ikke passet, så di hadde brukt deler fra deres lager. Etter at denne pakningen var byttet hadde di tatt en ny eu kontroll å funnet noen rare lyder i motorn. Uten noe fullmakt til dette hadde di selfølgelig bynnt å reparert på dette da å styret uten at vi hadde fått noen beskjed om det. SÅ regningen vi fikk fra den ble på ca 8500kr!!!

 

Da vi klikket på dette beløpet så fikk vi beskjed om at "det er vel ikke så dyrt for en reprasjon av bilen dette..."

Etter masse masse masse krangling osv fikk vi ned regningen til rundt 2000 mener jeg, husker ikke alle detaljene.

 

Hadde min gamle audi dær å 2 ganger å dette ble på samme viset...skulle bytte et lager på som bråket å fikk pris på 1400 mener jeg. Dette ble da 3500kr!. Fikk å se da jeg ventet på bilen at idioten som kjørte var 2cm fra å kjøre ned et verktøyskap inne i hallen. At det gikk bra er ikke hannes førtjeneste for å si det sånn.

 

Etter mye om å men betalte jeg 1400 å fikk en ny pris på at di skulle gjøre jobben på nytt for en billig penge. Fikk da en pris på 1400 på nytt. Leverte bilen inn å hentet denne da skulle han ha nermere 4000kr. Jeg spurte hvordan i **** dette er mulig å fikk beskjed om at den prisen jeg fikk var bare for delene å arbeidet kom i tillegg. Å krangelen fortsatte....måtte ringe hjem til han jeg avtalte prisen med å han mener jeg løyg osv. Så dette ende å med at jeg betalte 1400kr etter ca 1 time med krangling.

 

Såe jeg mener det....Kjøretøy"spesialisten" håper jeg tar tilfart å **************

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke noe slik at når man får fast pris så kan dem vel justere denne 15%uten samtykke hvis ting tar lengere tid (det jeg hadde hørt da) . men kjekt å få alt skriftelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke noe slik at når man får fast pris så kan dem vel justere denne 15%uten samtykke hvis ting tar lengere tid (det jeg hadde hørt da) . men kjekt å få alt skriftelig.

 

Har hørt 10 prosent. Denne følger iallefall autoteam har jeg opplevd.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ikke til å anbefale kjøretøyspesialisten til noen, og kommer selvsakt aldri til å levere inn bilen min der flere ganger... Hører med til historien min at når jeg henta bilen var frontfangeren som varr klipsa og skrua løsna ved hjulbuen.. Den hadde tatt nedi da dem skulle opp i den høye forstillingsbukken.. Da jeg spurte mekanikern om det var han som hadde gjort det, så nekta han selvfølgelig... og når han kjørte bilen ned fra bukken.. jo da henta han planker og la under slik at stigningen ikke ble så brå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ikke til å anbefale kjøretøyspesialisten til noen, og kommer selvsakt aldri til å levere inn bilen min der flere ganger... Hører med til historien min at når jeg henta bilen var frontfangeren som varr klipsa og skrua løsna ved hjulbuen.. Den hadde tatt nedi da dem skulle opp i den høye forstillingsbukken.. Da jeg spurte mekanikern om det var han som hadde gjort det, så nekta han selvfølgelig... og når han kjørte bilen ned fra bukken.. jo da henta han planker og la under slik at stigningen ikke ble så brå...

 

 

Kunne sakt at jeg ble overasket nå...men hvem prøver jeg å lure :P

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.