#1 Skrevet Juni 7, 2008 Her kan dere legger bilder og film fra hovedtreffet på Vålerbanen 7-8. juni 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2008 Her er de få jeg tok innimellom all kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2008 Noen flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2008 Siste tre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2008 Trend å bruke alle pengene sine på motor for tiden. Ingen som prioriterer frontlykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2008 Noen som har bilder eller video av bilen min:) Denne bilen: [ATTACH]96596[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2008 Nei, desverre, men pokkern for en bil Det skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2008 Ble Meget imponert over bilen din Mazhar , gikk jo som F¤%& "Peneste bil" synes jeg går til den blå 90 quattroen , i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2008 Spent på bilder som forhåpentligvis dukker opp i kveld/natt Gjør seg for oss som ikke fikk dra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2008 Noen som har bilder eller video av bilen min:)Denne bilen: [ATTACH]96596[/ATTACH] Så ut til at bilen din gikk noe J....!!! Og GØY å se deg ratte utpå der (ikke så mange som bare MÅ ligge bredt i svingen rett etter "kiosken" ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2008 Han tok den litt laaangt ut i ene svingen hehe , kom bak da sanden spruta Så ut som det gikk greit eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2008 Det er ekstremt morro: smil : Er førnøyd med bilen ja etter menge lange helger og netter på verkstedet i vinter. Men ser ut som all arbeid kom til nytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 8, 2008 Han tok den litt laaangt ut i ene svingen hehe , kom bak da sanden spruta Så ut som det gikk greit eller ? Det gikk bra det ble nødt til å holde stumt for å ikke sette meg fast i sandfella så det spruta vel greit med sand over alt , litten vask så var alt i orden: Men det er for gjort i de hastighetene man får på vålerbanen men sladdinga gir jeg meg ikke med tåler litt sand: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 8, 2008 Etter i dag sitter jeg igjen med ca 300 utbrente bilder.. Hipp hurra! Om det går an å redigere dem tålig bra i ettertid, send pm noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2008 Noen med bilder av en viss hvit TDI Passat stv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 8, 2008 Mer bilder: vinke : Glemte å ta med meg noe speilreflex eller annet kamera, så jeg sitter med sånn ganske nøyaktig NULL bilder ifra helga:p Noen som fikk tatt noen av en burgunder Audi 80 quattro? (ikke den med Rs-fanger ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 8, 2008 Tok godt over 600-700 bilder, de kommer i løpet av kvelden,natta og morra dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 8, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 8, 2008 Noen som tok noen bilder av golfen min på bane? var utpå mye i går , samt en del tidlig på dagen i dag .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 8, 2008 Noen som tok noen bilder av golfen min på bane? var utpå mye i går , samt en del tidlig på dagen i dag .. jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 8, 2008 Det var en blå S4/RS4 som filmet mens hans kjørte. Han lå bak 3 runder elns før han valgte å passere meg. Har du/dere filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 8, 2008 Noen med bilder av en viss hvit TDI Passat stv da? Hvis det er min du snakker om, tar jeg gjerne imot flere bilder jeg også Takk for bildet, Bjørnar. Har du flere, så send meg gjerne en PM med bildene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 8, 2008 Har et par til Mads.. Fikk mange utbrente bilder i dag.. Men kan sende dem etter jeg har lagt dem ut jeg! Også to LAVE FETE b5er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 8, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 8, 2008 Den blå R32en og den røde sportquattroen over her var lekre å se på. Ser jeg har gått glipp av noe stort ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...