Bilder og film fra Våler 7-8. juni 2008

Anbefalte innlegg

Audi quattro VS Porsche 997 GT3RS

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah knall helg. kommer med noen bilder litt senere, kom akkurat hjem.

Kjørte en svart a4 stasjonvog forbi meg på motorveien på vei hjem å knipsa ut av vinduet. Jeg kjørte den lilla golf 1'n. Er du her inne? vært veldig morro å sett de bildene :) slikt er morro! Fornøyd med responsen på bilen min å, mye positivt, ble ikke noe premie men. sånn erre.

 

Var jeg som hang ut av vinduet, var ikke mitt kamera, men bilder kommer nok når han har fått lasta over bildene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått inntrykk av at det var et velykket treff, mye fine biler må jeg si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg vertfall er veldig godt fornøyd med treffet;) mye flotte biler,ol,bilder fra meg kommert i kveld:) neste gang skal jegå ha med mygg kverker,men bortsett fra dette var alt topp !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint treff, må rose alle som bidrar til en så flott helg!

Strålende vær, nesten for varmt egentlig og en endel mygg på camp'n, men med myggspiral, røk og myggservietter ga det seg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein vil bare i mitt forsvar si at jeg ikke fikk tid til å senke Caddyen min før treffet, men det skjer nok i nærmeste fremtid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg vertfall er veldig godt fornøyd med treffet;) mye flotte biler,ol,bilder fra meg kommert i kveld:) neste gang skal jegå ha med mygg kverker,men bortsett fra dette var alt topp !!!

 

Ingen fartsbøter heller? :nana:

 

Har noen bilder jeg skal få lagt ut ikveld, banebilder var det lite av så de som har oppfordres herved til å legge de ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein vil bare i mitt forsvar si at jeg ikke fikk tid til å senke Caddyen min før treffet, men det skjer nok i nærmeste fremtid :)

 

Det var din ja. Meget frekt med Maybach felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen bilder av min a? blå toer golf... kom litt sent og måtte parkere litt på utkanten men:(

 

Denne?

Golf.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker bilder fra banekjøringen ! :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein vil bare i mitt forsvar si at jeg ikke fikk tid til å senke Caddyen min før treffet, men det skjer nok i nærmeste fremtid :)

 

bilene dine såg ganske bra ut:) vi som lå bak deg i den røde gti med th- lines:) takk for hilsen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein vil bare i mitt forsvar si at jeg ikke fikk tid til å senke Caddyen min før treffet, men det skjer nok i nærmeste fremtid :)

 

Jeg var helt sikker på at du hadde en plan om å gjøre det. :) Blir dobbelt så kult med senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med flere bilder ifra utstillingen :)......kanskje min også er med på noen bilder selv om den sto i "skamme-kroken" på baksiden borte ved innkjøringen til depot hele søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel første bilen som havarerte den dagen, så vidt jeg fikk med meg. Så ut som at de fikk fiksa problemet etter en stund, men den ville iallefall ikke gå etter at de parkerte langs banen.

IMG_0804Medium.jpg

Var nok et mye verre havari ifra Ålesund-gjengen..........RS4 med gåen turbo og en Caddy 16V med blåst topp-pakning. To biler som måtte på henger hjem denne gangen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer noen av mine:

P6080177.jpg

P6080185.jpg

P6080197.jpg

P6080199.jpg

P6080201.jpg

P6080206.jpg

P6080186.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette var en bra helg med et vellykket treff, mye pent å se på bildene her ihvertfall. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjørte Ur med flagg på Johnny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe bilder av en sølv a4 b5 fra søndagens banekjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye bra bilder her, syns jeg ikke fikk tatt turen med Passaten:( Savner en del filmer, noen som har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fartsbøter heller? :nana:

 

Har noen bilder jeg skal få lagt ut ikveld, banebilder var det lite av så de som har oppfordres herved til å legge de ut :)

 

Fartsbøter?? hmmm... fatter ikke hva du snakkr om : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.