#76 Skrevet Juni 9, 2008 Hehey både film og bilde av bilen min jo skulle bare mangle når jeg kjørte 20 mil på banen.. hehe Kan jo ha noe med de andre bilene som var i nærheten at jeg kom med da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 9, 2008 Du som kjørte Ur med flagg på Johnny? Det Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 9, 2008 noen som har bilder av s4n min? tror det var einaste urs4 sedanen som var ute på banen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 9, 2008 Kom med flere bilder ifra utstillingen ......kanskje min også er med på noen bilder selv om den sto i "skamme-kroken" på baksiden borte ved innkjøringen til depot hele søndagen. Jeg har! Så veeldig bra ut hjula, som jeg sa til deg de to under kjørte mye og godt fra seg på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg har! Så veeldig bra ut hjula, som jeg sa til deg de to under kjørte mye og godt fra seg på banen Hahaha du tok bilde med de "russiske" skiltene mine altså Litt fyllehumor ifra de sene nattetimer på lørdag med å snu skilter....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 9, 2008 Jaja.. Dette var en knall helg! Her kommer noen av mine bilder ( send pm om du vil ha bilder i høy kvalitet, siden disse er meget komprimerte) Alle bilder : © Arnstein Sperstad titt teeei:p MANGE flere bilder er på tur! Alle bilder : © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 9, 2008 Gry kjørte jo hele tia .. Gikk fortere og fortere etter hu fikk med instruktøren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 9, 2008 © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 9, 2008 © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 9, 2008 © Arnstein Sperstad Klynge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 9, 2008 Et lite bilde fra meg: Jeg var der kun på søndagen så det kommer bare en bitteliten film av det jeg fikk med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 9, 2008 Noen som har info om den hvite 5er golfen med bur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 9, 2008 © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 9, 2008 © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 9, 2008 *kreeeemt* Noen flere: rolleyes © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 9, 2008 fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerre:) © Arnstein Sperstad © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 9, 2008 Gry kjørte jo hele tia .. Gikk fortere og fortere etter hu fikk med instruktøren Mente hu kjørte bare med folk fra vestfold-lokallag jeg Jon og Åshild: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 9, 2008 I serien god sleng legger jeg ut disse bildene av Espen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 9, 2008 Litt flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 9, 2008 Gry, Team Buddah racing og A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 9, 2008 Mere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 9, 2008 Dag Stian..hyyyyysj ! her er bilde av C4'n din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 9, 2008 Mere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 9, 2008 Her er mine bilder frea lørda'n i hvertfall--- http://s109.photobucket.com/albums/n60/Olek1982/Biltreff/VAG%20hovedtreff%207juni%202008/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 9, 2008 Fridtjov speider ut etter potensielle tjuvradder av RS2'n hans! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...