#176 Skrevet Juni 10, 2008 Noen til fra meg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 10, 2008 Noen til fra meg=) Hehe..artig å sitte på med denne karen, er jeg som er passasjer der... femmer og et par 3 - 4 hundre hester er dritmorro! Måtte jo lage litt show! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 10, 2008 Mobber du?? Hihi, nei det tørr jeg ikke:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 10, 2008 hmmm... tror jeg seriøst må bygge om bilen så den vekker mer oppsikt... ikke et eneste av min fra søndag? hmmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 10, 2008 hmmm... tror jeg seriøst må bygge om bilen så den vekker mer oppsikt... ikke et eneste av min fra søndag? hmmm. ikke min heller om det er en trøst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 10, 2008 ikke min heller om det er en trøst Hehe... ny kategori: Biler det IKKE ble tatt bilde av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 10, 2008 Takker alle for en konge helg. Nye delen på Våler var helt fantastisk å kjøre på og tror nok noen ble lei av at en koksgrå A4 pusha de i ræva litt ofte i svingene Så om noen har bilde av min RH registrert A4 med kjørenummer 47 så tar jeg vel imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 10, 2008 et bilde til til deg Tom Rune: Noen som har mer info om denne og flere bilder av den? Rå bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 10, 2008 Noen som har mer info om denne og flere bilder av den? Rå bil! Takker Du finner en del info HER Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 10, 2008 ----------- Har du hjul løft OLE? Og DER ligger ene hjul kapselen din også Muhahaha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 10, 2008 Og DER ligger ene hjul kapselen din også Muhahaha... Heldi med den Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 10, 2008 Har du hjul løft OLE? Og DER ligger ene hjul kapselen din også Muhahaha... Så det var det som lå i banen som jeg kjørte over med hjula ene gangen. Får feste de bedre neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 10, 2008 Hehe... ny kategori: Biler det IKKE ble tatt bilde av. Stiller i den kategorien jeg også. Men så höll ju ja meg så langt ifra utstilling man kan komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 10, 2008 hmmm... tror jeg seriøst må bygge om bilen så den vekker mer oppsikt... ikke et eneste av min fra søndag? hmmm. Fullt så ille er det ikke. Var jo hele to bilder av den i bildealbumet jeg linket til tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 10, 2008 da har jeg funnet noen fler.. glemt å legge inn vannmerke på de andre så får begynne med det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 10, 2008 ein liten snutt av kjøringa på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 10, 2008 Stiller i den kategorien jeg også. Men så höll ju ja meg så langt ifra utstilling man kan komme. Er ikke denne din da Jimmie? .. Fullt så ille er det ikke. Var jo hele to bilder av den i bildealbumet jeg linket til tidligere Å satan... da datt jeg visste ut av den kategorien også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 10, 2008 Ingen som har noe film eller bilder av min burgunder Audi 80 b4 quattro altså? Passasjeren min tok litt film med mobilen, så kvalitet deretter:p http://s216.photobucket.com/albums/cc94/husebyrs/Quattroen/?action=view¤t=Vlerbanen2.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 10, 2008 Ingen som har noe film eller bilder av min burgunder Audi 80 b4 quattro altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 10, 2008 Er ikke denne din da Jimmie?.. Å satan... da datt jeg visste ut av den kategorien også da... Der va ho ja! Hehe, trur ikke den kategorien blir så stor likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 10, 2008 Har en film som jeg skal redigere å legge ut engang i nærmeste fremtid og.. men fikk ikke filmet så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 10, 2008 Ingen som har noe film eller bilder av min burgunder Audi 80 b4 quattro altså? Passasjeren min tok litt film med mobilen, så kvalitet deretter:p http://s216.photobucket.com/albums/cc94/husebyrs/Quattroen/?action=view¤t=Vlerbanen2.flv Jeg fant jeg fant: vinke : Kjører jo i fra coupe`n:p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 10, 2008 ikke min heller om det er en trøst Der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 10, 2008 Der va ho ja! Hehe, trur ikke den kategorien blir så stor likevel. Har da et par jeg også Ble knipset veldig kjapt, så kvalitet deretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 10, 2008 Her er bremsene til Jon-Christer. Rimelig tight fit Her ble forresten Gry forbikjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...