Hei og slikt, med nylakkert bil

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg bil for noen mnd siden, da var den grønn, ikke pen i det hele tatt, har tatt en liten shinings på den og fått den lakkert=)

 

Har vel stort sett bare rukket å være med på ett mc'ern møte, da med min forrige bil, en Sort Lupo, samt innom på grillfesten som en av meeeget få med VW der ;)

 

Har lagt denne tråden og under VW, men ettersom jeg tilhører dette lokallaget så passer den vel her og =)

 

Blir å komme på de fleste "møter" fremover nå som bilen er litt mer presentabel

 

Fint med noen kommentarer.

 

Noen bilder, vanskelig å få frem effekten i lakken. Men er i alle fall VELDIG lilla i solen...

 

frontigarage.jpg

 

golfpaabukk.jpg

 

golfbak.jpg

 

side.jpg

 

panser.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spesiell lakk.. er det noe offwhite med lilla perlemor? eller er det sølv aktig også? vet ikke helt om jeg syns det er pent eller ikke, må vel kanskje sees i real life.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

spesiell lakk.. er det noe offwhite med lilla perlemor? eller er det sølv aktig også? vet ikke helt om jeg syns det er pent eller ikke, må vel kanskje sees i real life.. ?

 

Er lakkert i Alpinhvit med lilla perlemor ja.

Godt alle har forskjellig smak, men ja, bilen bør ses liksom.

 

Resultatet var i alle fall såpass at jeg er glad jeg valgte den fargen, ville gå litt andre veier enn mange gjør å lakkere den hvit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hvitt er ikke akkurat noen populær farge lengre... men helt hvit klarer jeg ikke å fordøye helt på bil, må være enten offhvite eller krem hvit... mye penere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre livstegn fra deg igjen. Trodde du nesten hadde "tatt kvelden" etter grillfesten i sommer. Var jo noen rykter om at den som hadde foråsaket forfallet på lokallagstreffet dagen etter :P

 

Jo fint med noen VW i lokallaget også! Så da får noen ta med seg solskinn på boks: smil : så vi kan se effekten i lakken på neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Godt å høre livstegn fra deg igjen. Trodde du nesten hadde "tatt kvelden" etter grillfesten i sommer. Var jo noen rykter om at den som hadde foråsaket forfallet på lokallagstreffet dagen etter :P

 

Jo fint med noen VW i lokallaget også! Så da får noen ta med seg solskinn på boks: smil : så vi kan se effekten i lakken på neste treff.

 

Hehe, ikke umulig at den grillfesten hadde en finger med i spillet :P

 

Ja, stiller opp neste gang jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritfin farge det der!!! Glede meg te å se an "live"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs farge.. Glede meg t å se an live..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fargen ser kansje ikke så spesiell ut nå enkelte av bildene, men når du ser på panseret så der du at den er grådig... helt sikkert grådig i virkeligheten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bakken

Den fargen ser kansje ikke så spesiell ut nå enkelte av bildene, men når du ser på panseret så der du at den er grådig... helt sikkert grådig i virkeligheten :D

 

Riktig, ser du bilen fra avstand så ser den nokså vanlig hvit ut, men når f.eks billys står på den i skumringen ser man veldig godt effekten i lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.