Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg har tenkt til å stille ut bilen min på rudskogen i juli. Men lurte på om vw audi club østfold har eget sted de skal stå?? Hadde vært kult å stått sammen me andre fra klubben.

Må jeg reservere plass eller noe da??

 

Ketil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at det er hovedtreffet på rudskogen du tenker på? 16 &17 August!

Er nok ikke noe samla plasser på selve utstillinga, men vi setter opp lokallagstelt/partytelt på plassen, så vi blir samla der hele helga rundt det sosiale:) Veit ikke hvor stor plass det er til rådighet, men regner med vi får plass til bilene i nærheten av teltet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at det er hovedtreffet på rudskogen du tenker på? 16 &17 August!

Er nok ikke noe samla plasser på selve utstillinga, men vi setter opp lokallagstelt/partytelt på plassen, så vi blir samla der hele helga rundt det sosiale:) Veit ikke hvor stor plass det er til rådighet, men regner med vi får plass til bilene i nærheten av teltet!!

 

 

ok! jeg mente egentlig på gatebil treffet i juli men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset litt i dette selv :) hadde hvert morro og samla seg med en rekke andre VACN medlemmer som eventuelt har tenkt seg på gatebil i juli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte selv å stille ut der, men litt usikker ennå. Gatebil har blitt så jævla ekstremt de siste åra så er nesten umulig å skille seg fra hveten :P Men hvis mange VACN skal stille ut så hadde jo det vært moro da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fler som skal opp torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp fra fredag.. Noen som skal stille ut herfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lørdag tenker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.