#1 Skrevet Juni 8, 2008 Hei!! Jeg har tenkt til å stille ut bilen min på rudskogen i juli. Men lurte på om vw audi club østfold har eget sted de skal stå?? Hadde vært kult å stått sammen me andre fra klubben. Må jeg reservere plass eller noe da?? Ketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2008 Går utifra at det er hovedtreffet på rudskogen du tenker på? 16 &17 August! Er nok ikke noe samla plasser på selve utstillinga, men vi setter opp lokallagstelt/partytelt på plassen, så vi blir samla der hele helga rundt det sosiale:) Veit ikke hvor stor plass det er til rådighet, men regner med vi får plass til bilene i nærheten av teltet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2008 Går utifra at det er hovedtreffet på rudskogen du tenker på? 16 &17 August!Er nok ikke noe samla plasser på selve utstillinga, men vi setter opp lokallagstelt/partytelt på plassen, så vi blir samla der hele helga rundt det sosiale:) Veit ikke hvor stor plass det er til rådighet, men regner med vi får plass til bilene i nærheten av teltet!! ok! jeg mente egentlig på gatebil treffet i juli men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2008 Stusset litt i dette selv hadde hvert morro og samla seg med en rekke andre VACN medlemmer som eventuelt har tenkt seg på gatebil i juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2008 Tenkte selv å stille ut der, men litt usikker ennå. Gatebil har blitt så jævla ekstremt de siste åra så er nesten umulig å skille seg fra hveten Men hvis mange VACN skal stille ut så hadde jo det vært moro da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2008 noen fler som skal opp torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2008 Jeg stiller opp fra fredag.. Noen som skal stille ut herfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2008 lørdag tenker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...