Skal du være med på glattkjøring?  

15 stemmer

  1. 1. Skal du være med på glattkjøring?

    • Ja takk, jeg kommer
      14
    • _
      1


Anbefalte innlegg

Feitkvaliteten...jeg har jo ennå en som er større da...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo sende feit-kvaliteten på mail, hvis du og mottaker har feit linje..

 

Jeg er klar jeg. Var skikkelig gøy å se filmen derfra, og er Gira til neste treff..kan vi gjøre sånn til helga igjen..???????? :D

 

Hva ble prisen pr snute egentlig..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Feitkvaliteten...jeg har jo ennå en som er større da...;)

 

Det er bare å laste opp så skal jeg legge det tilgjengelig.

 

Du så sikkert at jeg har endret filnavnene litt... Fjernet mellomrom (byttet det ut med _ ) og fjærnet nordiske tegn. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Det er bare å laste opp så skal jeg legge det tilgjengelig.

 

Du så sikkert at jeg har endret filnavnene litt... Fjernet mellomrom (byttet det ut med _ ) og fjærnet nordiske tegn. :D

 

Jadda masa...skal ta vekk de der rare tegnene jeg... :D

 

Opplasting er startet...1 Gb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Du kan jo sende feit-kvaliteten på mail, hvis du og mottaker har feit linje..

 

Jeg er klar jeg. Var skikkelig gøy å se filmen derfra, og er Gira til neste treff..kan vi gjøre sånn til helga igjen..???????? :D

 

Hva ble prisen pr snute egentlig..?

Kalaset kostet oss 2.100,- og hvis vi gjør som avtalt deler vi dette på antallet deltakende biler...12 stk...deretter runder vi opp til nærmeste 50-lapp.

 

Dermed havner vi på 200,- pr. bil.

 

Jeg skal ordne det slik at faktura blir sendt til alle som var der.

 

Ikke til helgen, det passer ikke for meg... :D

Men vi skal nok gjøre det igjen ja, det er helt klart. Jeg betaler gjerne litt mer enn dette for å ha det så gøy.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sette stor pris på det hvis noen kunne komme med litt konstruktiv kritikk slik at jeg kanskje kan klare å lage en bedre film neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg ville ha var MER!

 

Så Hvis alle bare kjøper Kamera og får dama til å stå og filme på siden så er vi i boks :D

 

Jeg likte rulleteksten. Spess det om Statoil.

 

Syntes du hadde fått med deg det meste, selv om jeg savnet et par biler.

 

Merkelig nok er det nesten ingen bilder av den røde coupen'en til Geir... Han klarte å snike seg vekk fra mitt kamera, men det ser ut som han har unnsluppet de fleste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker slik ja.

 

Det jeg har oppdaget at jeg savner er piruettene til Per, men de er desverre gått meg hus forbi.

Neste gang får vi passe på at Per kjører "gris" mens vi filmer og ikke når kameraet er borte vekk... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å gi gass..jeg er enormt,kjempeklar for en ny runde.

 

Dødsgøy, og å se det igjen gjorde jo lysten enda større..får vell se om vi klarer en runde til før vinteren setter inn for fullt, eller om vi må ta det etter jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm mediaplayer kutter og vil ikke spille filen. Samme med realplayer, VLC player også! mystisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har problemer med filmen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Noen andre som har problemer med filmen?

 

Hadde ingen problemer med noen av filmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken player bruker du\dere? har mediapl. 9.

Den spiller ca 8 sek. så stopper den og finner ut den ikke støtter formatet:confused:

 

Er da noe merkelig oppførsel!

 

PS! alle de små-snuttene gikk fint. Bare den store fra Lars I som ikke funka hos meg

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virka som en drøm hos meg...prøv og oppgrader mediaplayer til v 10.0 og se om det går....kan hende det er noen plugin som krøller for deg.

Har selv v10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve det, er jo ikke krise, spiller fint av de mindre filene, bare den store på 40 meg som ikke funka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Merkelig nok er det nesten ingen bilder av den røde coupen'en til Geir... Han klarte å snike seg vekk fra mitt kamera, men det ser ut som han har unnsluppet de fleste.

 

Jeg her ett bilde av Geir her. Han var flink til å skjule seg for kameraene, gjelder dette for fotobokser langs veien også? :confused::D

geir.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte på en ting i kveld.... Vi burde nesten satse på et eget lokallags vintertreff. Noen som vet om et vann eller liten innsjø som vi kan kjøre på, lovlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg..høres gøy ut, kan mann si..

 

Problemet er vell egentlig bare å finne ett ordentlig vann, "banemannskap" osv..også har vi jo det problemet at å finne ett skikkelig frossent vann her i "syden" kan være skrekkelig vanskelig. Da må i nok opp mot Evje/Rysstad/Hovden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spiller jo liten rolle for dere i KRS om dere kjører 1 time til Arendal (Froland) eller 1 time til Evje...

 

Arendal Kommune har nettopp åpnet en utendørs kunstisbane, men jeg tror ikke vi er velkomne der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vet...?? Er jo gratis å spørr, og enda mer gratis å få avslag.

 

Poenget er at ett vann her nede ved kysten skal godt gjøres å finne frosset, selv midt på vinteren. Om jeg må til Evje, eller langt av sikte oppi dalene i Aust spiller ingen rolle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arendal Kommune har nettopp åpnet en utendørs kunstisbane, men jeg tror ikke vi er velkomne der :D [/b]

 

Hva med et lite treff her nattes tid ? Da trenger vi ikke å spørre noen ! Det er nok INGEN som merker at vi har hvert der engang. . . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Jeg tenkte på en ting i kveld.... Vi burde nesten satse på et eget lokallags vintertreff. Noen som vet om et vann eller liten innsjø som vi kan kjøre på, lovlig?

 

 

Det er en liten innsjø som folk pleier å kjøre på rett ved siden av Øvrebø. Det er en liten øy der som folk kører rundt. Veldig poppulært sted om vinteren. Det ble dessverre en dødsulykke der for 2 år siden, så de er veldig opptatt av sikkerhet der. På toppen av alt så er det grattis også. Skal sjeke med de folka fra Øvrebø når jeg kommer hjem. Det ligger kun 20 min. kjøring fra Kristiansand rettning Evje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritt at jeg ikke kunne komme, ser ut til at det var verdt en bilvask eller to ja!

 

Ellers er vi selvfølgelig med på en kosetur til Øvrebø, støttes!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hei.

Olja var vel ikke noe heft å vaske av den. Bare riktig avfetting det, så var det bare å spyle den ratt av. Tok meg 40 min å spyle og svampe bilen. Men ellers så har jeg en del bilder og filmsnutter fra Bjørn Ove(han som var med meg) En del bra der. Tommy, hva er mailadressen din, så kan jeg sende litt som du kan legge ut. Ellers så kan jeg ta med en cd eller 2 på neste treff... Gøy var det iallefall, synes vel egentlig at snuplassen etter langstreka var den mest underholdende.. :D

Have Fun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.