Ålesund: Lakkere forsikringssak - hvor?

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg sende bilen ved forsikringsskade? Er bare bakfangeren som skal lakkes, så det er begrensa hvor mye galt de får gjort da, men noen erfaringer hadde vært fint :)

 

Kan jo også nevnes at jeg skal ha leiebil på forsikringa. Er det bare hvis jeg leverer bilen på Møller at jeg får "skikkelig" leiebil, eller har ikke det noe med saken å gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vell bare og bruke møller da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foss billakering ;) møller bruker han så du kan sette den inn der å evt be dem gi han jobben da blir det værtfall bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt påkjørt Kenneth??? Kjedelig det da... Men greit når du da sikkert har en skyldig...?:)

Må lakke opp igjen venstre framskjerm jeg nå, etter at en vennlig liten krabat i feltet her har syklet borti...... Dessverre ikkje fanget i øyeblikket, men mistanken er sterk....: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt påkjørt Kenneth??? Kjedelig det da... Men greit når du da sikkert har en skyldig...?:)

Må lakke opp igjen venstre framskjerm jeg nå, etter at en vennlig liten krabat i feltet her har syklet borti...... Dessverre ikkje fanget i øyeblikket, men mistanken er sterk....: mad :

 

Nja... ikke akkurat påkjørt. Var vel den bedre halvdel som trilla inni bilen bak. Hadde ingen planer om å ta det på forsikringa, men når det blei 6000 kroner for å lakke den andre bilen so blir min bil like godt tatt og. Utrulig at bøyd skilt og striper i fanger kan koste 6000: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000 for kun bakfanger??? skru av fangeren å lever den inn så koster det deg ca 3000kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja min ja. Men han so ble rygga på er ikke interessert i det, og siden min bil har skylda så er det ikke så mye jeg kan gjøre...Derfor skal jeg lakke min siden forsikringa likevel skal brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha da forstår jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller sende bilen bare videre til foss;) dei har ikkje lak lenger på møller så de e han som blir brukt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller sende bilen bare videre til foss;) dei har ikkje lak lenger på møller så de e han som blir brukt

 

Thorgeir har overtatt og drifter lakkavdelingen til møller så det blir lakket mye bil på møller,han som sprøyter der heiter Endre(veldig flink kar)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar!

 

Det endte med at jeg ikke får velge, og Gjensidige har ikke avtale med Møller på slikt, men hun påsto at jobben skulle bli meget bra gjort. Så vi får bare se. Leverer vel inn bilen mandag-tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.