Audi 90 Quattro typ89 med 215/45/17 subber i dumper/ved last baki.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sliter med at 90Qn typ89 subber oppi bakskjermen i dumper/ved last baki. Kjører med OZ 17" med 215/45, god klaring foran, men bak så subber altså dette. Utrolig irriterende =( Noe man kan gjøre for å unngå at det subber da? Det er ikke mye om å gjøre, men det er nok til at det subber oppi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja...

#kjøre med orginal felger

#laste mindre

#andre 17"felger , med annet innpress

#senkesett/annet senkesett med stivere fjærer/dempere

 

sånn i farta....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen er jo litt krise at bilen ikke engang er senket da, bakfjæringen er jo rimelig stiv, men bilen er jo mye høyere foran så. Altså subber den uten at den er senket i det hele tatt.

 

Trenger ikke last engang for at det skal subbe er nok med meg + god fart i spesielt høyre sving (som gir press på venstre bakhjul). Passe irriterende det. Mye verre blir det jo med folk baki, med last så mente jeg folk baki.

 

Takk for svar uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dobbeltpost, hengte seg opp her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nok feil innpress på felgene dine , eller for breie dekk :)

Den blir nok uansett litt myk med orginalfjærene.... :)

 

Hadde det orginale 20mm sport senkesettet på min første 90 20V quattro , og 40mm med monroe dempere på Fwd 90`n... på den jeg har nå kjører jeg med 215/40 17" og 40mm senk med gule justerbare koni-dempere ..og det har ikke i det heletatt :)

 

 

KAN jo koste på deg en valsing av hjulbuer da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvem som driver med sånt omkring Otta her da ;) (valsing)

 

Takk for svar! Han fyren som hadde den før meg snakket om at den var senket 30mm, men det kan jeg ikke forstå noe av, må isåfall være noe skrap av senkefjærer bak. =(

 

Uff håpløst, nesten godt å slippe å ha noen baki, men sånn skal det jo ikke være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , type89 blir skyhøy bak selv med senk serru :D

 

Skal den være bra , må det justerbart til..... , men har sett at med det kan den bli høy bak , selv på det laveste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/45-17 er jo for store dekk til den bilen der da........215/40-17 er mere riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, litt seint når luringen meg kjøpte 45 profil isteden for 40 da. Men skal da ikke subbe når det er såpass med klaring vel?

 

er jo mye mer å gå på foran enn bak da, men. Feil fjører/dempere eller noe bak da montro? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 mm større profil, når det er minst 6 cm oppi skjermen.Fatter ikke at det skal subbe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mer enn 5mm, er vel 5 % større dekk. Men jeg har også same problem på min 90 Quattro, den har jeg 205/50-16. Subber som bare f... når det humper og hvis jeg kjører litt fort i sving.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har dere feil innpress på felgene gutter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min 90 q subbet som F med 215\45-17 gikk over til 215\40 PROFIL og subbingen forsvant:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde kobra 40/40 senkefjører og nye dempere på min 90 quattro, subba med 215/40-17 måtte skifte til 205/40-17 hadde 35 impress på felga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.