#26 Skrevet Juni 23, 2008 Jada ikke noe problem det. må bare finne ei tom flaske først... noe som ikke er et prblem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 25, 2008 Nå ser det ut som deg begynner å skurre for den 6 Juli.... Fikk telefon i dag om at jeg må til Dubai neste uke for å jobbe. (har ikke serlig lyst å jobbe i over 40 grader (er inne i en modul til en båt..... ja det er aicon i den men det er den jeg skal fikse. Får forhåptentlig hvis flybilettan i dag. Ellers så går det fint å få fylt i andre sammenheng også... Det er snakk om et par min så det lar seg fint gjøre på en ettermiddag om så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 25, 2008 jeg har ikke fått ac kompressoren enda så det blir ikke noe problem for meg.. go tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 25, 2008 Regner selvfølgelig med at du mener 6 juli Trym 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 25, 2008 Regner selvfølgelig med at du mener 6 juli Trym Hehe feil opprettet... gikk litt fort i svingende her nå. jaa det stemmer med 6 juli. håper nå på at det klaffer da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 25, 2008 muligt at eg komme bort med en BMW å få fylt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 25, 2008 Bilmerke har nå ingen betydning. så det skal gå findt det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 5, 2008 E du i Dubai nå eller Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 5, 2008 Har ikke kommet meg dit enda.. så jeg kommer i dag.. Samt på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 5, 2008 BMW? offdå, nei den får du ikkje parkera i VW Audi området, for da smeller det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 5, 2008 kor det ska ver hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 5, 2008 Vil bare takka for at du gadd å sjekka kossen d låg ann i a6en min takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 5, 2008 Vil bare takka for at du gadd å sjekka kossen d låg ann i a6en min takk takk Ingen årsak.. tar med utstyret i morra også i tillfelle det skulle ver någen t som sgo hatt en sjekk. Ser ut som eg får gå til anskaffelse av vagcom... måtte vist t med d på transporteren i tilleg til etterfylling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 5, 2008 Flott Trym! Kommer med V8en i morgen. Så får vi se hvordan det går, men jeg har som nevnt før den gamle gassen Gunner: I dag var han på Roadshowet på Forus. I morgen er det lokalagstreff på McDonalds på kvadrat kl. 18:00 (?) Btw. stilig navn Gunner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 6, 2008 Eg tar turen med en Bmw for fylling på kvadrat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 6, 2008 Eg tar turen med en Bmw for fylling på kvadratt Den Bmw'n som Gunner snakket om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 6, 2008 Lurer på om det er nødvendig med ac påfylling i caddyen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 6, 2008 Spurte om eg konne få påfyll i rabbiten, men då lo ann av mg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 6, 2008 Nei kjell sånn går d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 7, 2008 Nei kjell sånn går d Var en tur på kvadrat i går, men der var det lite som skjedde..... er det mulig å få fyllt gass en annen gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 7, 2008 jada d e d. når va d du tok turen innom kvadrat da? va der frem t ca 20:45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 7, 2008 jada d e d. når va d du tok turen innom kvadrat da? va der frem t ca 20:45 va der fra fem på 6 til ca kvart over 6....... så jeg stakk nok litt for tidlig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 7, 2008 va der fra fem på 6 til ca kvart over 6....... så jeg stakk nok litt for tidlig..... Ja da var du litt sjapp ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 7, 2008 va der fra fem på 6 til ca kvart over 6....... så jeg stakk nok litt for tidlig..... Vi pleier ikke kome før i hvert fall 1900, de fleste kommer vell en halvtime etterpå. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 8, 2008 Va vel min litt min feil d kanskje Alf...Beklage d. Eg trodde d begynte 18.00. Derfor eg skreiv d forrige sia. Møtte ti på sju og trodde eg va litt seine ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...