#51 Skrevet Juli 27, 2008 Tilbudet står enda oppe.. men drar nå på torsdag (31 Juli) ut i nordsjøen og kommer ikke hjem igjen før den 14 august. Tipper de fleste vet nå hvem som har en ac som ikke virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 6, 2008 God tur i havet. Eg konne tenkt meg ein sjekk på AC'n i A6 (bare for å ha gjordt det), når du e hjemma igjen. Gje ein lyd når du e på fast grund igjen så stikke eg ner om ein tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 7, 2008 God tur i havet. Eg konne tenkt meg ein sjekk på AC'n i A6 (bare for å ha gjordt det), når du e hjemma igjen. Gje ein lyd når du e på fast grund igjen så stikke eg ner om ein tur. Sga ver hjemma igjen den 13 hvis alt går etterplanen da.. en vet nå aldri om det blir någen forsinkelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 28, 2008 Har du mulighet til å se på bilen til en kamerat av meg? ACen hans fungerte bra tidligere i sommer, men må var det utrolig dårlig effekt. Det er en 98/99 KIA ettellerannet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 28, 2008 kan det men ikke før om min 2 uker.. drar ut på ekofiskfeltet i morra tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 28, 2008 Greit, nå komme jo høsten, så det haste ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 25, 2008 Har du mulighet te å se på den kia en, eller e du på sjøen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 26, 2008 Har du mulighet te å se på den kia en, eller e du på sjøen? e på sjøen fram t den 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 26, 2008 Du e meg en skikkelige sailorboy du Trym 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 27, 2008 Hehe går nå og vente på at eletrikkerene sga bli ferdige så eg kan få fortsatt med kjøl og fryserommene her ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 27, 2008 Ja du må nok vente en stund ja, for elektrikere jo å stole på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...