Østfold: Grillkveld i sommer?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle invitere til litt grilling i hagen her en gang iløpet av sommeren (juli?) for lokallagsmedlemmene(+følge).

 

Er det noe interesse for det? Tenker da som en sosial kveld med kanskje litt annet enn bare bilprat og juging, vi har jo iallefall to kompetente gitarspillere i styret som kunne dratt i gang litt liv? ;)

 

Jeg har et ekstra hus med to soverom som kan benyttes om noen skulle ha behov for overnatting også.

 

 

Så hva sier folket, skal vi kaste litt mat på grillen ha litt kald drikke og sitte noen timer utover kvelden? Om det er noen som vil på by`n er det jo kort vei både til Fredrikstad(10-15min med bil/taxi) og Sarspborg(5-10min med bil/taxi).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slagverk, kan jeg også komme? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slagverk er bra, bare kom du Håkon! :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råflott med grillings vettu Knut´ern ;) Kommer jeg om det er en dag det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde vel hvært ok, men jeg tar ferie i fra 6 jli og er ikke tilbake før 4 August

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde vel hvært ok, men jeg tar ferie i fra 6 jli og er ikke tilbake før 4 August

 

FERIE??? Du drar jo ikke lenger enn Mosseporten uansett da... :P

 

Stikker innom deg en dag så får vi satt opp en time til Passaten... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært knallgøy:) hva med å sette opp dato hvis det er noen som har litt "begrensa" med tid? så kan vi som ikke har store planer i ferien se om det passer?

så ikke det bare koker bort i kål'n;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer mulig om det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde denne tråden hadde kokt bort allerede jeg :P hehe.. Men en dato må vel la seg gjøre å sette av, kan vi ikke snakkes nærmere om dette imorra på treffet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva Skjer A....

 

Noen dato snart eller : rolleyes

har akkurat kommet hjem etter en jobbe tur, og drar snart på ny jobbe tur.

må ha en dato for å se om jeg kan komme. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi jo godt ut i juli allerede, så hva med en av de første helgene i august i steden? Fredag 8.august for eksempel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8. aug. passer for meg og madammen hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg klarere med frua jeg også, så kan vi vel sette den datoen enn så lenge hvis ingen har innvendinger.. Det er meningen å få en litt sosial kveld dette her, så det er lov å komme selvom man ikke kjenner "alle". Er jo ofte litt lettere å bli kjent med folk over litt mat og drikke enn stående med henda i lommene på Toys hver fjerde søndag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går sikkert i orden for meg å det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg litt i feriemodus, så jeg har ikke helt med meg hodet om dagen... Vi har jo egentlig grilling på tunevannet på planen for neste lokallagssamling. Vi kan kanskje se an været og om dette blir noe av, og gjør det ikke det er det jo mulighet for å ta det her den 8/9 ( helga etter ) ? Denne sommeren gjør det jo ikke akkurat enkelt å planlegge utendørs aktiviteter.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.