Anbefalte innlegg

Noen som vet hva A8 felger 18" (uekte og orignale) koster. Ser man stor forskjell på orignale og dem uekte? Når jeg tenker på fake felger tenker jeg plastikk felger..kan ikke for det ;) men regner ikke med det er så ille.

 

Så neste..hva pris ligger AVS Sport dekk på? 235/40R18 eller.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

Noen som vet hva A8 felger 18" (uekte og orignale) koster. Ser man stor forskjell på orignale og dem uekte? Når jeg tenker på fake felger tenker jeg plastikk felger..kan ikke for det ;) men regner ikke med det er så ille.

 

Så neste..hva pris ligger AVS Sport dekk på? 235/40R18 eller.no

235/40 R 18 91Y V550 kr 10.000,- hos Johs. Bjerke i Oslo ink. avbal. og omlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A8 uorginale koster ca. 2000 pr. stk (muligens litt rimeligere for 18"), mens orginal koster vel ca. 8000 (leveres vel også bare i 19"?). Da er vel ikke valget så vanskelig :D

 

Mine uorginale A8 felger er det ikke mye plastikk preg over, bortsett fra dekselet. Selve eikene på felgen er blank polert, mens mellomrommet og baksiden er lakkert i grått.

 

Ta f.eks. kontakt med http://www.dekksentralen.no for å høre på pris for 18".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.