Agder: Leilighet/hybel til utleie?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg driver å ser etter ny leilighet/hybel å leie siden huseier skal ha leiligheten jeg har nå selv, basterd :P

 

Men det er veldig mange som gjør dette og ikke så lett å skille seg ut i mengden kan man si, så jeg lurte på om noen her kjente noen som hadde noe til utleie?

 

Jobber på Kjøita i Kristiansand, rett utenfor kvadraturen mot sørlandssenteret og hadde et håp om å komme meg i gangavstand til jobben. I utgangspunktet for å minske utgifter på bensin, forsikring og slitasje på bilen så jeg sitter igjen med mer i kassa til moro :)

 

Kan også være med bilavstand til jobben, men jo lengre unna jo mindre leie ønsker jeg å betale.

 

Pris: ca 5000kr i mnd. Trenger ikke være inkl. internett tilgang eller strøm, men må ha parkeringsmulighet uten at det koster flesk. Dog kan det meste veies opp på et vis, siden jeg tjener endel på å ikke kjøre til jobb blant annet.

 

Hvis dere vet av noe interessant så si gjerne ifra her, pm eller på tlf 47 46 20 20.

 

mvh

Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i Elvegata, rett over elva fra Kjøita. Jeg kjenner ikke til noen som leier ut, men det ligger et svært hybelkompleks rett over gata her som treffer prisklassen du ser etter. Du vet sikkert hvor Statoil ligger, hyblene ligger i etasjene over Statoil. Så vidt jeg vet eies det av SiA, men det burde vel gå an å søke for andre enn studenter der også, i alle fall hvis du søker nå.

 

Fordelen er at Kristiansand Parkeringsselskap leier ut parkeringsplasser i garasjen under Statoil, da står bilen trygt, tørt og godt, selv om man bor midt i sentrum. Leier garasjeplass der selv, ligger på 600 kr pr mnd, noe jeg mener er en grei pris for å være sikret god nattesøvn. ;)

 

Derfra har du også gangavstand til Kjøita.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut at hybelkomplekset eid av SiA er fult utleid til studenter, så var dessverre ingen treff der.

 

Må flytte innen 15.aug så hvis noen har noen tips mottas alle :)

 

Kanskje noen som har hybel/leilighet i dag kunne tenke seg å dele et sted med 2 soverom?

Prisen blir høy for min del om jeg skal leie noe sånt aleine.

 

Interessert, ta kontakt på pm, mail eller tlf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nettverksansvarlig for SiA og kan si med engang at du ikke får leid av dem. De sliter nok med å huse alle studentene som har søkt.

 

Men du kan jo sjekke det private markede her blant annet: http://www.hybel.no/bolig-til-leie/annonser/kristiansand

I tillegg finnes det en del kollektive løsninger, men det er jo ikke akuratt luksus :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avisene er fulle av studenter som ikke har noe sted å bo, så det kom ikke som en bombe av SiA sitt bokollektiv er fult.

 

Men takker for linken til hybel.no, fant noen her som jeg ikke har sett på finn og sendte mail avgårde.

 

Bokollektiv er helt greit og ofte billigere, så mer penger i bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si at da var letingen over siden jeg har fått et rom i koselig lite bofellesskap på 3 personer på Lund rett ovenfor Kjøita i Kr.sand for de som er kjente. Passer meg perfekt som jobber på Kjøita :)

 

Billig var den også, kom seg på 2900kr + strøm :P Så nå blir det mer penger til bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du via hybel.no eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjorde jeg :) så takk igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bopel! :)

Ikke dårlig pris det der altså, leiemarkedet i Kristiansand har tatt av det siste året! I fjor flytta jeg og en kompis inn i en relativt dyr leilighet i Elvegata, nå er vi så å si prisvinnere i markedet...

Hvordan får du ordna deg med garasje og lignende da? Var stress nok å få leid garasjeplass for en kompis i to uker..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bopel! :)

Ikke dårlig pris det der altså, leiemarkedet i Kristiansand har tatt av det siste året! I fjor flytta jeg og en kompis inn i en relativt dyr leilighet i Elvegata, nå er vi så å si prisvinnere i markedet...

Hvordan får du ordna deg med garasje og lignende da? Var stress nok å få leid garasjeplass for en kompis i to uker..!

 

For øyeblikket så er det kun parkering på utsida huset, noe jeg egentlig ikke vil ha, så da blir det ut på leiting etter garasje å leie. Ikke for langt unna, men siden jeg har 100m gangavstand til jobb og sentrum så blir det ikke behov for å ha bilen i umiddelbar nærhet.

 

Har sett det har ligget annonser ute på garasjer til 400-600kr per mnd, og det kunne jo hvert aktuelt.

 

Jeg skal ikke ha noe garasje å skru på, så den må være innenfor gangavstand egentlig og ikke så altfor dyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står i garasjen under Statoil i Elvegata, veldig greit å stå der igrunn. I øyeblikket er det ikke ledige plasser, men det er bare å følge med utover, så ordner det seg nok.

 

Koster 600,- per mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.