Agder: Entreprenør i Arendal...

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Har kjøpt meg hus her i Arendal, men huset trenger et nytt bad. Lurer da på om noen har noen erfaringer med noen entreprenører her i Arendal eller rundt om? Ønsker å kunne bruke en entreprenør som tar seg av alt, rørlegger, elektriker, snekker og flislegger:) Har sikkert ti tommeltotter så vil nok ikke kunne gjøre stort selv:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo en kar her i lokallaget som jobber for en slik entreprenør, nemlig Tommy Skarstein, som jobber for Agder Entreprenør. Nå virker det mest som om de gjør mest forretningsbygg, men en skal aldri vite... Han svarer vel kanskje selv i tråden etterhvert?

 

Ellers så er jeg ikke kjent med slike firmaer, så jeg vil ikke komme med noen anbefalinger av noe slag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt driver de stort sett med forretningsbygg ja. Men er det noen som vet om noen??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du, begynner å bli ferdig nå ja. Bare noe små fiks igjen:) Endte opp med rørlegger Halvorsen og en kompis som er snekker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.