xenon problemer på 2000 passat

Anbefalte innlegg

hei, som de fleste sikkert veit så har bilen min orginal xenon

 

den har vært på eukontroll og fått en 2 feil på høydejustering av lyset på høyre side foran.

 

jeg har nå snakket med møller for å høre litt om hvordan dette systemet fungerer og de kan ikke hjelpe meg så mye.

 

når jeg startet bilen og setter på xenon så justerer de seg ikke som dagens biler (ned og opp igjen)

 

men, møller mener at det skal være sånn. jeg snakket med en kar som mente at måten det ble sjekket om det fungerte var å laste bilen full bak og se om lysene justerte seg da.

 

jeg har gjordt dette og ser ikke at noen av lysene mine justerer seg i det heletatt.

 

har også prøvd å lese ut feilmeldinger via vagcom uten noen feil der.

 

har også prøvd å kjøre en grunnjustering via vagcom også uten hell.

 

 

hørte på prisen på delene her og det koster nesten 1000 delen (totalt 4 deler) og jeg gidder ikke å prøve å begynne å kjøpe en og en del for å se om det er den.

 

 

noen som har noe tips ihvordan jeg kan finne ut hvilken del jeg trenger å bytte????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.