#1 Skrevet Juni 21, 2008 Takk for en flott dag folkens!! Tross sur vind og regn så syns jeg det var helt topp, og siden været var så dårlig så trodde jeg ikke det skulle komme så mange som det til slutt gjorde.... Veldig moro: smil : Min første befattning med denne type arangsjemang og det ga mersmak for å si det sånn, mye flott å se på. Kult å få sett hva andre har gjort med sine biler, og ikke minst få sett hvem som er med fra rundt om kring. Så takk til Ken Arne, Kjetil og dere andre som jobbet for å få dette til, flott opplegg dere laget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2008 Ja dette var moro Odd Terje!Du som bare skulle stikke innom for å se på,så klarer du å få deg en premie.Den var velfortjent legger med ett par bilder av bilen din OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2008 Tøff bil Odd Terje! Var det mange som møtte opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2008 Trur det var rundt 20 biler der.Noen som husker nøyaktig?Er det greit for dere som var der at jeg legger ut noen bilder av bilene deres?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 Ja gjør det du Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2008 Kjetil: Ja det ble jo extra moro når man fikk en premie, hadde ikke ventet det i det hele tatt. Planen var jo, siden det var første gang, og bare møte opp å se på hvordan ting foregår. Men angrer jo seff ikke på at jeg valgte å høre på forslaget ditt om å stille ut:) Gratulerer med premie du åsså, var vel fortjent syns jeg. Og enda er du jo ikke helt ferdig med bilen, er jo en del fete detaljer som gjenstår: smil : Tror ikke det er noen som har noe imot at du legger ut bilder av bilene. Skal se over mine idag, nå er ikke kameraet på tlf min helt topp... så håper det ble bra... legger ut de som er ok jeg... Jørgen: Takker:) Var nok ca 20 biler ja, pluss at det var en del folk innom å så på. Hadde det vært godvær så hadde det vært mye mer folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2008 Grattis med premien Odd Terje. Velfortjent den, syns æ. Syns det var artig å være med på dette, og tror nok æ kommer til å dra på flere treff som kommer i nærheten:-) Får pimpe familiebilen litt til neste gang... ( hint hint Kjetil....(Solfilm))...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2008 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2008 Litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2008 Å enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2008 X cabèn min som jeg solgte til Gaute mann.2.plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2008 Jo takk for det Dag-Ove:) Ja du får senke litt og legge film så blir det bra! Men nå skal jeg ut i garasjen å prøve å få av den jævla viskeren bak, håper bare jeg ikke knekker hele trekket på luka. Åsså skal ringene på bakluka bort i kveld: smil : Kjetil: Selger dere sånn spray som jeg lånte hos dere der inne? Mulig å få kjøpt en sånn for å ta bort limrester etter ringene?? Kommer innover med penger for det dekselet som du ga meg, glemte det helt igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2008 Kordan gikk d på fæstn etterpå Kjetil? Kunne like greit bare blidd dær i går, sidn d ikke blei nå jobb på mæ i dag likevæll... Men d va nu værtfall arti så længe d varte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2008 siste for idag.Ha en super søndagskveld alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 22, 2008 Grattis med premien Odd Terje. Velfortjent den, syns æ. Syns det var artig å være med på dette, og tror nok æ kommer til å dra på flere treff som kommer i nærheten:-) Får pimpe familiebilen litt til neste gang... ( hint hint Kjetil....(Solfilm))...... Får ikke lov å ta slike jobber før kjærringa har fått film på A4 à hennes Men har notert det.Tenkte du helt fram da Dag O? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2008 Får ikke lov å ta slike jobber før kjærringa har fått film på A4 à hennes Men har notert det.Tenkte du helt fram da Dag O? Ja helt fram. 20% foran og 50 på resten. Blir vel bra det?? Bare ikke purken begynner å klage på % foran.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 23, 2008 Va et kjæpe bra opplegg det dær, å artig å være med å møte andre vw/Audi frelste!! E vel bare å fortsette med bilen å vente på neste treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 23, 2008 Skulle gjerne ha vært der... Kommer oppover i August da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 23, 2008 Ja det var et veldig bra treff, og bra arrangert. Håper du kunne bruke noen av de bildene kjetil, jeg fikk ikke helt til og legge dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 23, 2008 Ja det var et veldig bra treff, og bra arrangert.Håper du kunne bruke noen av de bildene kjetil, jeg fikk ikke helt til og legge dem ut. Du skulle jo innom kjetil å lære det Håvard:) Får også hoppe inn i rekken av å være fornøyd. Men når regnet kommer en halv time før start, og det er kun møtt opp 4-5 biler pluss våre når utstillingen startet, var det grunn til bekymring.. Men så kom de fra intet, og vips så var vi 20 biler utstillt ca. Dette frister til gjentagelse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 23, 2008 Jepp må nok få meg et kurs hos han. Håper det blir treff til neste år også, det hadde vært konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 23, 2008 Treff til neste år er bare opp til oss det Skal prøve å få lagt inn bildene snart Håvard,må bare få sendt hjem han Beddari først.Han skal jo ha oppmerksomhet HELE tia Neida han satt i nytt program i A4 mi,å det blei MEGET bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 23, 2008 Ja det hadde vært moro ja, fått til et nytt treff senere. tror det er bra med litt treff osv her , få litt liv i medlemene her oppe og... syns det er lite liv her, håper det bedrer seg:) Kjetil: du fikk mer krutt du og hørte jeg... Var sinnsykt morsomt med bedre drag ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 24, 2008 BB RACING 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 24, 2008 Soleklart!!! BB-Racing er de man skal bruke! Jeg har vært fornøyd alle gangene!! Kjetil!!! Bildene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...