Anbefalte innlegg

hvordan får man forminsket bildene på Vista??: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du trur om vask på 90 grader å lynekjapp over i tørketrommelen 2,5 timer???

 

hehehe... ikke bra i det hele tatt er hva jeg tror om det... går ut ifra at det ikke funket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse fine biler dere har der oppe i Nord!: eek :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BB RACING : rock :

 

Tror æ må ta en tlf til han Øystein.

Virka veldig seriøs i det han driver med og at flere her skryter veldig av han gjør at æ lar han ordne litt mere skyv i familiebilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror æ må ta en tlf til han Øystein.

Virka veldig seriøs i det han driver med og at flere her skryter veldig av han gjør at æ lar han ordne litt mere skyv i familiebilen.

 

Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... : haha ::P:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... : haha ::P:nana:

 

Vi må jo ha såpass med fart at vi flyr over vettu:) åsså er jo veistumpen fra isbjørnhallen og over nybrua finfin:p

 

Dag-Ove: Ja ingenting å tenke på, på min ble det stor forskjell....moro for barna: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen ska dokker med mere skyv i bilan der opp, e jo bare holl i holl på veien og om vinteren sett dokker fast... : haha ::P:nana:[/quote

 

Trenger mere kraft og Nm,for å klare å klatre OPP av hållene igjen......: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo ha såpass med fart at vi flyr over vettu:) åsså er jo veistumpen fra isbjørnhallen og over nybrua finfin:p

 

Dag-Ove: Ja ingenting å tenke på, på min ble det stor forskjell....moro for barna: smil :

 

Får se ka det blir igjen av skattepengene, kanskje æ klare å snike unna litt uten at ho mor sjøl merke det......hehehe

Ho fatte ikke ka vi ska med mere Hk, "Ka ska du med så stor motor" e standarkommentaren når æ nevne chipping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag det er ingenting å tenke på.Dra til Alta fredagen som kommer,da er Øystein der med Essoen.Tok begge mine biler denne gangen.Touranen ble meget bra,mye pga den geniale DSG kassa : rock :

Håkon:når kommer du opp i August,bare for familie besøk eller er det noe bil ting åsså ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag det er ingenting å tenke på.Dra til Alta fredagen som kommer,da er Øystein der med Essoen.Tok begge mine biler denne gangen.Touranen ble meget bra,mye pga den geniale DSG kassa : rock :

Håkon:når kommer du opp i August,bare for familie besøk eller er det noe bil ting åsså ?

 

 

Ok. Må regne på kor mye æ har å bruke når alt annet "tøv" e betalt. Holder på med oppussing av huset,så det går litt KR ut hele tia.: gråter :

 

"Fin-tenker her"..........................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

katti hadde dåkker det treffet? har farsken ikke fådd me meg at det sku være nåt :( bb-racing ska oppover i juli igjen,da ska æ fære å chipe gamle passaten min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

katti hadde dåkker det treffet? har farsken ikke fådd me meg at det sku være nåt :( bb-racing ska oppover i juli igjen,da ska æ fære å chipe gamle passaten min.

 

22 juni var det vel, har vært annonsert her i rimelig lang tid, til og med i Finnmarkdagblad var det et nevnt:) Var en bra dag selv om det var litt drittvær...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

21.Juni var det.Odd e du helt fartsblind eller : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei. va nu synd æ gikk glipp av det :( æ va i full paking da,måtte få flytta sakern før man dro ut på jobb igjen den 24.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

21.Juni var det.Odd e du helt fartsblind eller : haha :

 

hehehe... ja det tar på med mer gamp i bilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som et bra treff det der:)

Skulle gjerne vært med Allroaden og Coupe Quattroen, men jeg får heller stase på å stille neste år.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som et bra treff det der:)

Skulle gjerne vært med Allroaden og Coupe Quattroen, men jeg får heller stase på å stille neste år.. :)

 

E det stase det heter når man stiller opp med flere biler : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine biler oppi nord! håpe dåkker tar turn ner på vintertreff i feb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.